ویرگول
ورودثبت نام
عرفان حیدری
عرفان حیدری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ترانه کویر

من از گفتنه حسم

به کسی غیر تو بیزارم

مقصرش خودم بودم

که به اینجا رسید کارم


*****************


دلم به بودنت خوش بود ، که تو گفتی دارم میرم

توو دوست داشتنه تو ، من هم ، درست ، عین کویرم

درست عین کویرم


کویرم قبل این خشکی

یه جنگل بوده که با عشق

به بارون گفته بود عشقم

دوست دارم ... دوست دارم ...


**************


از اینکه عاشقت بودم

از اینکه من یه دیوونم

هنوز از اینکه میفهمن

دوست دارم ، پشیمونم



**************

دلم به بودنت خوش بود ، که تو گفتی دارم میرم

توو دوست داشتنه تو ، من هم ، درست ، عین کویرم

درست عین کویرم


کویرم قبل این خشکی

یه جنگل بوده که با عشق

به بارون گفته بود عشقم

دوست دارم ... دوست دارم ...


**************

ترانه سرا - شاعر - نویسنده - خرج کننده احساس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید