ویرگول
ورودثبت نام
عرفان حیدری
عرفان حیدری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سوء ظن

من سوء ظنم احتمالی بود

شکم به تو یکی دوسالی بود

من آدمه کشتن نبودم که ...

من اسلحم از تیر خالی بود


تو کاری کردی که پُرش کردم

تو داغی اما من یخم ، سردم

من خوب بودم قبل این تصویر

اونکه کنارت بود ، شد دردم


~~~~~~~~~~~~~~

کشتم تورو آخر که چی شه ؟

از تو گذشتم من ، مگه میشه

آیندمون مثله همه ، عشقم ...

بعد از تو نوبت خودم میشه

~~~~~~~~~~~~~~

تصمیمم این شد از تو راحت شم

گفتم پشیمون باشه هم باشه

یعنی بغل کردم تورو ، اینبار ...

دستم به روی ماشه هم باشه


من خواستم این آخرین دیدار

برعکسه هرباری که بود باشه

آخر نگفتم که دوست دارم ...

میترسیدم اینجا شنود باشه

~~~~~~~~~~~~~~

کشتم تورو آخر که چی شه ؟

از تو گذشتم من ، مگه میشه

آیندمون مثله همه ، عشقم ...

بعد از تو نوبت خودم میشه

ترانه سرا - شاعر - نویسنده - خرج کننده احساس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید