ویرگول
ورودثبت نام
فریاد
فریاد
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سلام فرمانده

گاهی یک جو حاکم در محیط پیرامون ما باعث میشود که نتوانیم درست فکر کنیم، مثل ماجرای سلام فرمانده.
توی این پست میخوام باهم سلام فرمانده رو برسی کنیم.

1."یا مولا یا صاحب الزمان
الغوث الغوث الغوث ادرکنی
عشق جانم امام زمانم
عشق جانم امام زمانم
عشق جانم امام زمانم
عشق جانم"
جالب اینه همین اولش اومدن موضوع اهنگ رو مشخص کردند اما باز یه عده میگند "این اهنگ برا رهبره"

2."دنیا بدون تو معنایی نداره
عشق روزگارم وقتی که تو باشی دنیامون بهاره"
من یه سوال دارم دنیا بدون کی معنا نداره؟ بدون رهبر؟ اقای خمینی فوت کردند الان دنیا معنا نداره؟ فکر نمیکنم بعد فوت اقای خامنه ای هم حتی برای دوستداران ایشون اینقدر غم انگیز باشه که دنیا بدونش معنا نداشته باشه.

3."سلام فرمانده سلام از این نسل غیور جامانده
سـلام فرمانده سیدعلی دهه‌ی نودی‌ هاشو فراخوانده"
این رو میزارم اخر سر برسی کنیم:)

4."بیا جون من بیا ، بیا یارت میشم
هوادارت میشم گرفتارت میشم
علی بن مهزیارت میشم
با همین قد کوچیکم خودم سردارت میشم"
یه سوال دارم میگیم که بیا جون من بیا، کی بیاد؟ رهبر بیاد؟ کجا بیاد؟ مگه نیست که بیاد؟
چرا باید یه ادمی که هست رو بهش بگیم بیا:/

5."نبین قدم کوچیکه پاش بیفته من برات قیام میکنم
نبین قدم کوچیکه مثل میرزا کوچک کارو تموم میکنم
نبین قدم کوچیکه از صف 313 تا بهت سلام میکنم"
اول اینکه میگیم "نبین قدم کوچیکه پاش بیوفته برات قیام میکنم"، بعد طرف میگه دیدی میگه قیام میکنم فلان میکنم دیدی برا رهبره؟
شما تا اخر بخون میگه "از صف 313 بهت سلام میکنم" صف 313 چیه؟
سرداران امام زمان مگه 313 نفر نیستند؟
بله عزیز یعنی برای اقامون امام مهدی (ع) قیام میکنیم.

حال برسی کردیم که این اهنگ برای امام مهدی (ع) است بریم برای مورد سوم
درمورد سوم میگه که سید علی دهه نودی هاشو فراخوانده برای یاری تو، یعنی رهبر و همه مردم یار امام مهدی (ع) هستند

درسته که در اهنگ چند جایی مثل "عهد میبندم که میمونم پای کار این نظام" یه جوری تشویق کرده نظام حفظ بشه، اما ان چیزی که رسانه ها در مغز من و شما کردند نیست.


امام مهدیسلام فرمانده
یه دیدگاه پوچ که میزبان هوشه / یه از خونه بیزارِ بیگانه جوش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید