ویرگول
ورودثبت نام
esenovin
esenovin
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دوربین مداربسته چی بخریم؟

اولین و مهم ترین چیز واسه خرید دوربین اینه که با خودت کنار بیای،شاید هم بخوای با خودت وسط بیای ;-) ..ولی مهم اینه که بدونی دوربین استفادش برات چیه؟من چندین ساله فروش و نصب دوربین انجام میدم و با مشتری های زیادی روبرو شدم خیلی ها فقط میخواند از حالت روانی دوربین استفاده کنند..مثلا یه ماکت دوربین میخرند و دکوری وصل میکنند که بگند آر ه داداش ما هم دوربین داریم حواست باشه..ولی باید بگم فرد محترمه سارق هم اطلاعاتش به روزه اونم تو دلش میگه آره داداش این کلک مال چند سال پیش بود یه پا مهندس دوربین شدم واسه خودم..پس روش خوب و به صرفه ای بود ولی الان ریسکش خیلی بالاست.یه سری دوربین میخواند واقعی هم میخواند ولی خب شرایط اقتصادی بده دیگه ارزون میخواند..و هزار مدل دیگه که بخوام بگم زیاده...سرتونو درد نیارم موقع خرید دوربین مداربسته به عواملی مثل نوع کاربری.(خانگی.تجاری،..)نوع اجناس و لوازم،میزان روشنایی در شب و روز،فضای باز یا سربسته بودن محل نصب دوربین،مساحت محل مورد نظر و مناطق تحت پوشش مورد نظر و..و مهم تر ازهمه مقدار هزینه ای که براتون مقدوره توجه کنید...ولی یه چیز بهتون بگم بین خودمون باشه تجربه اخیرم نشون داده فعلا دوربین دو مگاپیکسل اچ دی همه اینا را برآورده کرده واسه مشتری ها ;-) سوال یا مشاوره نیاز داشتید در خدمتتون هستم.

دوربیندوربین مداربسته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید