ویرگول
ورودثبت نام
اسی
اسی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

سخته خیلی سخت....!

اوهوی سلام!

خوبی خوشی سلامتی؟چخبرا؟

ما که هیچی ما فقط نگاه!یه سری اتفاقات شخماتیک جدید تو زندگیمون افتاده به لطف بعضیا!

اقا اینا رو ولش...

راستی بگم این پست یکم قرم قاطیه و از هر دری طور...اقا بریم؟

وضع روحیم زیاد اوکی نیست یکم زندگی شخصیم به هم ریخته است!فک نکنین قبلا ادم با برنامه ای بودما!نه ولی خب حداقل مشکلاتم هزارتا بود و الان هزار و دوتا و نیم!دلم میخواد بگم «اما خدارو شکر که فلان و بهمان»اما خب خوشم نمیاد از این جور خالی بستن ها!مثل ادم میام میگم خدایا ایستگاهمون کردی سید؟

از اینا بگذریم روز به روز دارم خشمگین تر میشم!بعد جای اینکه دنبال راه حل برای ارامش باشم با خوندن متنای فمینیستی اعصاب خودمو بیشتر بهم میریزم!

دوستان اینجا +18 پس برین پایین تر اگه نوجونین!

یکی از دوستانمون میگفت باید توی برخورد با اینا اروم و منطقی باشی اما اخه این کندذهن منطق حالیشه؟
یکی از دوستانمون میگفت باید توی برخورد با اینا اروم و منطقی باشی اما اخه این کندذهن منطق حالیشه؟

یه خبرم که باعث شد موهای سرم سکه ای شروع کنه به ریزش!

برای اونایی که زبانشون خیلی خوب نیست بگم قضیه اینه:یکی از نمایندگان حذب سبز مجلس نمایندگان بریتانیا گفتن که باید قانونی تصویب کنیم تا مردا بعد از ساعت 6 غروب نتونن از خونه بیان بیرون!منطقشون هم اینه که خانوما بتونن تو ارامش باشن!حالا شاید بگین خب به ما چه!باید بگم این قضیه توی ایرانم اتفاق میوفته در اینده!توهم متجاوز بودن همه مردا و خواستار تبعیض مثبت بودن در جامعه فمینیستی که عین قارچ رشد میکنن در کنار اینکه تمام مشکلاتمون حل شده و فقط مونده اینکه خانوما ساعت 12 شب به بعد برن تو خیابونا قدم بزنن باعث سرعت گرفتنش میشه درحالی که نمیگن توی شهرای بزرگ مثل تهران تازه ساعت 11 به بعد زندگی توی شهر شروع میشه گرچه به قول اقایون ما توی ایران زیست شبانه یا همون nightlife نداریم!

اینا هم همه منن!البته این مال قبل کروناست ها!
اینا هم همه منن!البته این مال قبل کروناست ها!

....

هوا اینجا بارونی ابری دلم میخواد برم بیرون اما خب به عنوان یه مرد گنده توی نظام مرد سالار حق ندارم!اینم زندگی مایه!!!

اقا ول کنیم اینا رو،این چند حدود دوماه میشه یه حس خوب و شادی تقریبی تو زندگیم بود اما الان 9 روز میشه رفته!یه چیزی یاد گرفتم:هرموقع دیدین همه چی داره خوب پیش میره اماده باشین قراره از هم گسسته بشین!

بچه ها اگه کسی ایده ای داره تا جمع ویرگولیا از این خرفتی در بیاد بگه!من خودم چیزی جز ادامه دادن داستان های تعاملیمون به ذهنم نمیرسه!

بچه ها به نظرتون منظور از این جمله چیه؟نظرتون رو هم راجب درست بودن یا نبودنش بگین!

(تنها دین مورد قبول خدا اسلامه!)

بعد دلم میخواد برم توی یوتیوب اما نمیتونم!هر قندشکنی هم امتحان کردم نشد!اگه روش میانبری بلدین یا قندشکن درست حسابی و حق میشناسین معرفی کنین!

آه مرد!اه چرا گفتم مرد؟چرا نگفتم فرد؟چرا من یه زنستیزم؟وای ما نر ها هممون اشغالیم و عوضی!(وی اعصاب و روانش بهم ریخته!)



همه ی حس دلم روی تو بود

تو به حس من خیانت کردی

(یه شعر چیزناله ای اما حق)

یه تغییر کوچیک!

https://www.instagram.com/tv/CV5F9QdlB9u/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

شاهکار رفیقم مهراب حتما گوشش کنین



اسیاز هر دری سخنیو چرا بی دلیل زدی شکستی همه چی رو بی وفاروز حماقت بزرگ با تاخیر مبارک
i am esi of write' i am immortal
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید