ویرگول
ورودثبت نام
اسماعیل شریف
اسماعیل شریف
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ ? دیجی کالا و آمازون

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ ؟ رویا یا واقعیت؟

اولین درآمد من در اینترنت از افیلیت مارکتینگ بود، بدون اینکه خبر داشته باشم!!


ترم یکی مونده به آخر دانشگاه فردوسی در حال خوندن رشته شیرین مهندسی سخت افزار بودم که فهمیدم یه چیزی به اسم وردپرس وجود داره که میشه باش سایت ساخت.

بعد از اینکه با این کانسپت آشنا شدم یک سایت راه اندازی کردم به نام آذراسکریپت و توی اون اسکریپت های بازی یا اسکریپت های کاربردی رایگان رو برای دانلود میذاشتم.(خیلی قدیمیهای وب این سایتو قطعا یادشونه)

شاید باورتون نشه ولی اون موقع ها که حتی نمیدونستم سئو چیه، متوجه شدم بازدید سایتم (که اون موقع بازدیدهارو از وبگذر خدابیامرز چک میکردیم) خیلی زیاد شده!

برای دانلود یک اسکریپت که مربوط به یه بازی آنلاین بود سایت من اولین لینک گوگل شده بود!

توی کامنتهایی که زیر این اسکریپت بازدیدکننده ها میذاشتن، خیلی تکرار می‌شد که یه هاستینگ خوب برای نصب این اسکریپت بازی معرفی کنید.

من رفتم هاستینگ‌هارو بررسی کردم و یه هاستینگ خوب که از این اسکریپت رو پشتیبانی می‌کرد صحبت کردم تا اونها رو معرفی کنم، اونها به من گفتن ما بهت یه کد تخفیف می‌دیم و هرکس از طریق کد تخفیف تو خرید کنه ما ۲۰درصد از درآمدشو به تو پرداخت می‌کنیم.

من توی همون صفحه از سایتم که لینک دانلود این اسکریپت بود، این هاستینگ رو به همراه کد تخفیفش معرفی کردم، بعد از ۱ماه از اون هاستینگ سوال کردم کسی از این کد استفاده کرده و اونها گفتند تاحالا ۲میلیون تومان خرید شده.من ۴۰۰هزارتومن درآمد بدست آورده بودم و برای من که صرفا داشتم یه کار برای یادگیری انجام میدادم خیلی شیرین بود.

القصه این که به چنین روشی که شما بتونین یک کاربر رو به یک سایت دیگه ارجاع بدین و کاربر توی اون سایت خرید انجام بده، میگن افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی ارجاعی که الان یکی از مرسوم ترین روش مارکتینگ برای کلیه فروشگاه های بزرگ خارجی مثل آمازون یا داخلی مثل دیجی کالا شده!

کاربر با لینک اختصاصی شما وارد سایتی که شما تبلیغشو کردین میشه و اگه خریدی انجام بده، فروشگاه درصدی از سود رو به شما پرداخت می کنه.(حتی اگه بازدیدکننده اون لحظه خرید نکنه و بعد از یه مدت زمانی بیاد خرید کنه بازم درصد شما محفوظه)


ولی چرا افیلیت مارکتینگ برای فروشگاه های اینترنتی جذابه؟

دلیلش خیلی مشخصه، چون یه روش کاملا برد برد محسوب میشه، در واقع دیجی کالا، آمازون یا هر سایتی که از این روش برای فروش محصولاتشون استفاده می کنند، فقط بابت کاربرانی هزینه می کنه که صد درصد مشتری شدند.

ولی چرا افیلیت مارکتینگ و این روش درآمدی برای افلیت مارکتر ها جذابه؟


تصورش هم جالبه بدون اینکه دغدغه تاسیس شرکت و دغدغه های تامین و ارسال کالا و هزاران هزار دغدغه ای که الان دیجی کالا داره رو داشته باشین:

۵۰٪ تو سود دیجی کالا شریک میشین.

یعنی چی؟

یعنی با این روش دیجی کالا با توجه به نوع محصول درصدی رو بعنوان پورسانت به شما پرداخت میکنه.

فکر کنین شما برای دیجی کالا یه کفش ۱ میلیون تومانی بفروشین: ۲۰۰ هزارتومان پورسانت شما میشه!

و من این کارو انجام دادم و میدم:



عکس فوق که مربوط به پنل افیلیت من در دیجی کالاست، نمونه کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ دیجی کالا را مشاهده می کنید.

امروز سایت هایی وجود دارند که از دیجی کالا درآمدهایی تا ۱۵۰ میلیون تومان در ماه دارند ولی اینکه در عنوان مقاله مبلغ ۱۵ میلیون تومان را معرفی کردم، دلیل آن این بود که یکی از سایت ها فقط با ۶ماه کار مداوم روی این روش در حال حاضر به یک درآمد ۱۵ میلیون تومانی رسیده که در حال افزایش می باشد.

کسب درآمد دلاری از افیلیت مارکتینگ

همینطور اجازه بدین به شما سایتهای خفنی معرفی کنم که امروز میلیاردر شدن از این روش در دنیا، یکی از این سایت ها سایت THEWIRECUTTER.COM هست، باور کنید یا نکنید این سایت در سال ۲۰۱۶ به درآمد ۳۰ میلیون دلار رسید(میشه چقد با دلار ۱۶۰۰۰ تومن)

ایدش چی بود؟ هر روز میومد و بهترین های یک موضوعی رو معرفی می کرد و روی افیلیت آمازون کار می کرد.

این سایت پر قدرت فقط با تولید محتوا داره بدون هیچ دردسر در سود آقای جف بزوس شریک شده!

و امثال این سایت خیلی زیاده

یک فرصت که الان وجود داره و شما میتونید، به راحتی و بدون سرمایه ازین روش درآمدهای میلیونی بدست بیارین.

اینم معرفی روش، باز نگید ایده اسنپ مال من بود کاش اجراش می کردم.

یک وبینار هم درباره این موضوع داشتم که ۰ تا ۱۰۰ افیلیت مارکتینگ، ایده ها، استراتژی ها، معرفی موردی سایتهایی که در حال حاضر درآمدهای میلیونی از دیجی کالا دارند و کار با پنل، معرفی سایتهایی برای درآمد دلاری از این روش رو کامل آموزش میدم.

ثبت نام در این وبینار

کد تخفیف ۱۵ درصدی برای ثبت نام : virgool

سر فصل های این وبینار:

افیلیت مارکتینگ چیست؟

معرفی نمونه سایت های کسب درآمد دلاری از طریق افیلیت مارکتینگ

معرفی فروشگاه های ایرانی که در زمینه افیلیت مارکتینگ فعالیت دارند.

آموزش کار با پنل های افیلیت در ایران

معرفی ایده ها برای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

مطالعه موردی سایت هایی که هم اکنون از این روش درآمد بین ۱۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان دارند.

معرفی دسته بندی های پر فروش در دیجی کالا و استراتژی های ورود به این روش درآمدی

معرفی یک روش برای ورود تمام محصولات به سایت بدون دانش برنامه نویسی در یک روز

معرفی یک روش و تکنیک های آن برای کسب درآمد از افیلیت بدون داشتن سایت

آموزش شروع ساده و استارت اولیه برای کسب درآمد از افیلیت

اگه هم خودتون با دنیای وبمستری آشنا هستید نیاز به خرید این ویدئو هم نیست، کافیه توی سیستم افیلیت دیجیکالا عضو بشید و روی یک کتگوری یا دسته بندی که درصد خوبی داره، شروع به کار کنید.







افیلیت مارکتینگکسب درآمد از افیلیت مارکتینگآموزش کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ دیجی کالاافیلیت مارکتینگ دیجی کالاکسب درآمد اینترنتی از افیلیت مارکتینگ
مدیر عملیات در لیموهاست | ارتباط با من:https://zil.ink/esmaeel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید