ویرگول
ورودثبت نام
Mostafa Esmaeili
Mostafa Esmaeili
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

کارآموز محتوا شوید کامروا شوید!؟

یعنی چی که کارآموز محتوا شید کامروا شوید؟

میخوام در این چند تا مطلب که الان شروع به نوشتن کردم و نمیدونم تا چه زمانی تمام می شود از دغدغه های خودم برای محتوا نویسی و شرکت در دوره کارآموزی محتوا براتون بنویسم. باشدکه کامروا شویم و شما دوست عزیز که این مطلب هارو میخونید کامروا شوید.
قسمت اول (مقدمه):

اولین باری که نوشتم برمیگرده به حدود 8 یا 7 سال پیش . سال 94

زمانیکه میخواستیم استارت بزنیم و سایت تاسیسات 24 ساعته رو بیاریم بالا و ازش کسب درآمد کنیم.

تاسیسات 24 ساعته مرجع اموزشی رایگانی هست که در مورد کارهای تاسیساتی داخلش مطالب میزاریم که هموطنان و دوستان فارسی زبان بتونن مطالب رو بخونن و بصورت عملی ازش یاد بگیرن و عزیزانی که به نفرات متخصص تعمیراتی دسترسی ندارند و خودشون یکم دست به آچار هستند بتونند مشکلات خودشون رو حل کنند یا اگر نتونستند حل کنند حداقل در موارد اورژانسی کارشون راه بندازن تا بعد از اون از نفر متخصص تاسیساتی بتونن کمک بگیرند.

اگر شبی نصف شبی پکیج، پمپ یا لوله کشی منزل تعمیرات میخواست اینجا یکم بخونن در موردشون تا صبح بشه و دنبال ادامه کار تعمیراتشون باشند.

سال 94 که داداش گفت استارت بزنیم بهم گفت درختچه مطالب سایت بنویسم.

منم شروع کردن درختچه رو نوشتن و دسته بندی کردن، پمپ، تعمیرات، پکیج ، لوله کشی و ....

چون خودمم اون موقع حدود 5 سالی بود که کار تاسیساتی یا همون لوله کشی خودمون انجام میدادم روی یک سری از مطالب مسلط بودم.

حالا منی که تا حالا دست به قلم (تایپ) نشده بودم مونده بودم چطوری بنویسم.

داداش گفت همینطوری که میخوای توضیح بدی شروع کن به نوشتن و بنویس. منم هر چی بلد بودن نوشتم و مطالب رو گذاشتیم روی سایت و شدم اولین نویسنده تاسیساتی سایت خودمون.

جذاب بود برام.

یک مدت نوشتم و نوشتم تا بعد به مرور زمان نویسنده جدید جذب کردیم و من از نوشتن فاصله گرفتم و فقط در حد ویرایش گر فنی مطالب بودم و اونارو چک می کردم که اطلاعات غلطی به خواننده انتقال ندیم .

اون موقع ها سختم بود که بنویسم و کار بسیار خسته کننده ای بود، اما چاره ای نداشتیم و باید می نوشتیم.

کلا آدم دست به قلمی نبودم و الان هم نیستم.

بعدش کلا دور شدم از نویسندگی و گهگداری مطالب رو میخوندم و ایرادی میدیدم اطلاح می کردیم.

تا رسیدیم به یک سال اخیر.

بیشتر از ده سال هست که میگذره و من هم توو زمینه تاسیسات تجربه خوبی کسب کردم و در کنارش کار فنی ادامه دادم و در زمینه نظارت هم مدارک و پروانه معتبر گرفتم و مشغول به کار هستم.

حالا موندم چطوری بتونم توو این دنیای دیجیتال خودم رو عرضه کنم و باز معرفی کنم و بگم من هم در این زمینه حرفی برای گفتن دارم.

دنیای دیجیتال و اصطلاح عامیانه فضای مجازی نویسندگی بنظر من حرف اول رو داره میزنه و اگر بلد نباشیم بنویسیم نمی تونیم خودمون رو عرضه کنیم و به سایرین معرفی کنیم.

فضای دیجیتال که مرز جغرافیایی نداره و برای اون نفراتی که در دور دست ها هستند با نویسندگی و نوشتن میتونیم خودمون خیلی خیلی خوب معرفی کنیم و شبکه سازی خیلی خوبی داشتیم.
این الان شده یکی از اهداف اصلی من برای ورود به دوره کارآموزی .

قسمت بعدی در مورد اینکه دوره کاراموزی چطوری هست و می خوام بهش ورود کنم و چطوری شد اصلا که این دوره میخواد شروع بشه براتون میگم.

کسب و کارشغلساخت برند شخصیتاسیسات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید