ویرگول
ورودثبت نام
تجربه
تجربه
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

خرید مودم و یا اینترنت از مبینت

من بنا به کارهام به اینترنت نیاز زیادی دارم، برای همین علاوه بر خط شاتل و اسیاتک که فقط خون به دل آدم میکنن تصمیم گرفتم یک اینترنت سیم کارتی هم داشته باشم، توی اینترنت گشتم گفتن اگر اینترنت با حجم میخواهید از مبینت بگیرید و سرعت تا ۴۰ هم ساپورت میکنه، ایرانسل هم بود اما حجم بسته هاش کم بود و گفتن توی منطقه ما جواب نمیدهد، خوب رفتم تیو سایت مبینت دیدم که به چه خوب، زده جشنواره و حدود یک میلیون کمتر از قیمت واقعی،( البته واقعی که خودشون گذاشتن مثلا 3200 ولی ما بهتون 2300 میدیم) ، گفتیم عالی، روز 5 شنبه مودم رو سفارش دادیم شب ساعت 8 شب پیام امد که مودم شما اماده است و ارسال خواهد شد من هم هیجان زده گفتم حتما زمان ارسال برای من کد رهگیری پست ارسال خواهدشد، شنبه شد خبری نشد، یکشنبه تماس گرفتم گفتن به ما کسی کدی نداده ، من فکر کردم ارسال شده اما کد به قسمت فروش مبینت نرسیده دوشنبه دوباره تماس گرفتم تا عصر بالاخره کد پستی دریافت شد، سرتون درد نیازم شنبه هفته بعد خودم رفتم از پست تحویل گرفتم.

در این پروسه دو مطلب یکی یکشنبه عصر بعد از پیگیری من مودم ارسال شده بود و دوم اینکه به جای 5 روز کاری اگر مودم رو خودم از پست نمیگرفتم،زمان درخواست من 9 روز کاری از میشد.

مودم رو که نصب کردم دیدیم سرعت پایینه با دوستان مبینت، تماس گرفتیم جواب قانع کننده ای ندادن، من هم پیگیر نشده که شاید بالاخره سرعت بالا و پایین داره و به سرعت نرمال برگرده.

امروز شده کمتر از یک ماه که مودم رسیده و من از مودم فقط گاهی استفاده میکردم، چرا که، شاید، شاید سرعتش بهتر شد ه باشد که نمیشد، امروز تماس گرفتم با پشتیبانی بنده خدا هر تلاشی کرد سرعت بین 3.5 تا 5.5 بیشتر نشد ، من هم گفتم مودم رو پس میدم تماس گرفتم با واحد فروش، بنده خدا بسیار بی ادبانه که اقا شما باید همان روز اول مودم را بر میگرداندی و الان دیر شده و ما زیر یک ماه مودم را پس میگیریم.

جالب اینکه خودش هم گفت الان کمتر از یک ماه هست که مودم دریافت کردی اما الان امکان بازگشت مودم نیست و سرعت اگر بالای 4 باشد کافیه، هر چه توضیح دادم که من با شاتل که از طریق ADSL اینترنت دریافت میکنم 6 تا 8 Mb بهم اینترنت میده من برای سرعت بالا تر از شما مودم گرفتم

توجیه اخرش این بود که مودم را از طریق دیوار شهرتون بفروشد ، و من به همکارم میگم با شما تماس بگیرد

از نظر من این کار ناشایسته ای است بسیار ناشایسته،و اینکه برای خرید اینترنت خواهشا به مبینت mobinet اعتناد نکنید و به مبینت اعتماد نکنید

اینترنتموبینتمودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید