ویرگول
ورودثبت نام
f.mirzaee
f.mirzaee
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معجزه شکرگزاری

شکرگزاری ، ساده ترین و لذت بخش ترین راه برای استفاده هرچه بیشتر از نعمت های پروردگار یکتاست

دقیقا از اونجایی شروع میشه که دیگ سعی نکنی با مغزت بفهمی، بتونی با قلبت حسش کنی
خدایا شکرت بخاطر برکتی که وارد زندگی مون میکنی
خدایا شکرت بخاطر برکتی که وارد زندگی مون میکنی

شکرگزاری چیست؟

شکرگزاری واقعی به معنای این است که از تمام نعمت هایی که پرودگار یکتا در اختیار ما قرار داده به درستی استفاده کنیم.

شکرگزاری یعنی من ایمان دارم که خداوند طرحی عالی برای زندگی ما دارد.اوگام های مرا هدایت می کند،گرچه هیچوقت نمیدانم چگونه این کار را میکند.میدانم که موقعیت من درنظر خداوند شگفت آور‌نیست.اوهرکاری میکند به نفع من است.طبق زمانبندی بی نقص پروردگار،همه چیز درست خواهد شد.

خدایا شکرت بخاطر دلخوشی های کوچیک و بزرگی که داریم?ا
خدایا شکرت بخاطر دلخوشی های کوچیک و بزرگی که داریم?ا
ما آدم ها تلاش میکنم همیشه دنبال یه چیز جدید باشیم ولی وقتی به زندگی مون نگاه میکنیم، میبینم همین موبایل که در دستتان هست یا خونه ای که خودتون صاحب آن هستید یا کاری که در آن مشغول فعالیت کردن هستید یا خانواده ای که تشکیل دادید یا ماشین که با آن به سرکار میروید و یا.... یک روز آرزو آن را داشتید پس بهتر هست جای دنبال گشتن برای چیزهای جدید با نگاه کردن به داشته های زندگی مون شکر نعمت به جا آورده که به قول یه ضرب المثل شکر نعمت نعمت افزون کند.


یکتا پرستیشکرگزاریمعجزه شکرگزاریپله به پله
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید