ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه خانم
فاطمه خانم
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

از کجا زعفران درجه یک خریداری کنم؟

سلام عزیزان دلم حالتون چطوره:))

چند وقت بود که فعالیت نداشتم و باید بگم که درگیر ویروس کرونا بودم:(

امروز میخوام یک وبسایت قابل اعتماد که در زمینه زعفران فعالیت میکنه رو بهتون معرفی که اسم اون زعفران مهتو هست این سایت یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که هر مدل زعفرانی رو بخواید داره و از همه مهمتر به خارج از کشور هم صادرات میکنه.حالا شاید براتون سوال شده باشه که چجوری این سایت رو پیدا کردم؟ من برای غذاهایی که درست میکنم از سایت های زیادی زعفران،زرشک یا هل رو خریداری میکردم یعنی اینجور چیزا رو اینترنتی میخرم ولی متاسفانه بعد از خرید از چند وبسایت اصلا از کیفیت محصولاتشون راضی نبودم در اینجور سایت ها همیشه ذکر میکنند که در صورت نارضایتی قابلیت مرجوعیت داره ولی بعد از خرید اصلا پشتیبانی هم نمی کردند:/ تا اینکه بصورت اتفاقی سایت زعفران مهتو رو پیدا کردم بعد از کلی صحبت کردن و مشاوره گرفتن خریدمو انجام دادم البته اینقدر مشاوره ازشون گرفتم که بقول خودم خسته شدم:(( ولی بعد که بسته پستی رو درب خونمون تحویل گرفتم کارتن پست رو باز کردم و با بوی عجیبی مواجه شدم که واقعا بوی زعفران اصیل رو داشت.بعد از تست زعفرونشون به این باور رسیدم که واقعا جنسی که خریداری کردم و براش پول دادم واقعا ارزش بالایی داشته تا اینکه با خودم گفتم به شما هم معرفیشون کنم.چند تا ویژگی دیگه این سایت داره که میخوام بصورت مفصل براتون توضیح بدم:

بروز بودن در قیمت زعفران

این وبسایت سعی داره با مشاوره رایگان و بروزرسانی روزانه قیمت ها مشتریان خودشو از قیمت ها آگاه کنه و بصورت رایگان در اختیارشون قرار بده.البته ناگفته نماند تمامی اجناسشون درجه یک هستند و فروش کیلویی در طول روز به بیش از 15 کیلو می رسد و همیشه هم جنس یک دست تحویل مشتریان خودشون میدن.

فروش کیلویی زعفران

یک خوبی این سایت داره اینه که شمایی که میخوای زعفران بصورت کیلویی خریداری کنی میتونید راحت از اینجا خریداری کنید البته زعفران هایی که کیلویی خریداری میکنید بدلیل آماده سازی 2روز طول میکشه تا برای شما ارسال بشه.

ویژگیهای زعفران

در پایین صفحه محصولات ویژگی های هر یک از زعفران ها رو برای شما توضیح دادن که اگه قصد خرید داشته باشید میتونید ویژگی ها رو مطالعه کنید که کاملا واضح توضیح داده شده.

خب اینم از یک وبسایت قابل اعتماد که من خودم ازینجا خرید میکنم:)

راستی یچیزی رو یادم رفت بگم اینه که خود افرادی که در این سایت فعالیت می کنند کشاورز هستند و محصولات صادراتی هم تولیدی خودشونه که در منطقه خراسان جنوبی دارن کاشت زعفران انجام میدن.

خرید زعفرانقیمت زعفرانخرید آنلاینخرید از کشاورز
علاقه مند به خواندن مطالب کوتاه علی الخصوص تکنولوژی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید