ویرگول
ورودثبت نام
Fatemeh Seifollahyfard
Fatemeh Seifollahyfard
Fatemeh Seifollahyfard
Fatemeh Seifollahyfard
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

سلام ویرگولی ها من هم امدم;-)

سلام من سیف اللهی هستم و به تازگی وارد فضای اجتماعی ویرگول شدم. دوست دارم تجربیات جدیدی را در اینجا به دست آورم و آموخته های زندگی ام را به اشتراک بگذارم

من دانش آموز سال اول دبیرستان هستم. هر چیزی را که تا به حال تجربه کرده ام دوست دارم‌.وتجربه های جدید را دوست خواهم داشت.

دختری نیستم که اهل بگو و بخند با همه ی افراد باشم . برای خودم حرمت قائلم و با افراد خاص گفت و گو می کنم.

عاشق مسابقه های نقاشی و کاریکاتورم و اگر وقت کنم در بیشتر انها شرکت می کنم.

مدرسه را از ته دل دوست دارم. تمام دروس را دوست دارم و به انها عشق می ورزم. ریاضی را به شدت دوست دارم. انشاءهایم در کلاس تک است البته اغراق نمی کنم. درباره ی دوران تحصیلی ام مفصل خدمت تان خواهم نوشت.



عاشق والیبالم اما شنا و دومیدانی برایم حال و هوای دیگری دارد.

نسبت به هم دوره ای های خودم تجربه های زیاد و مفیدی کسب کردم که در اینده ای نچندان دور به کارم می اید.

کتاب خواندن را دوست دارم و بهترین چیزی که می توان به من داد کتاب است(به غیر از رمان ... من رمان را دوست ندارم چون خواندش چیزی به من یاد نمی دهد)برای من خیابان انقلاب بهشت زیبایی است و قدم زدن در مغازه های کتاب فروشی رویایی شیرین است.

مطالبی که ارائه می دهم گاهی علمی، گاهی تجربه ی زندگی ،گاهی هم خاطره است. البته اگر بخواهید چند تا از انشاءهایم را می توانم بگذارم.

لطفا نظر خودتون رو بنویسید تا من اشکالات و نقاط ضعفم را بدانم و بهتر عمل کنم.

?ممنون از تمام کاربران ?

۱۲
۳
Fatemeh Seifollahyfard
Fatemeh Seifollahyfard
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید