ویرگول
ورودثبت نام
faezehhastam
faezehhastam
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

این نوشته رو نخون اگه تردید داری نسبت به خودت!

من  توی این دنیا چیکارم!
من توی این دنیا چیکارم!


امروز وقتی داشتم توی بیرون راه میرفتم اینبار فقط فک کردم این همه آدم که همشون از کنارم رد میشند اصن دنبال چی هستند. خوبه هدف دارنا اما میدونی این هدفارو خودشون ساختن که حس کنن باید مهم باشند برای دنیایی که مهم نیست برای دنیایی که شاید خیلی جدی نیست ولی خیلیا جدی تر از اونی که هست میبننش!
  • میدونی میخوام چی بگم! ینی میگم انگار افتادیم توی یه حلقه ی معکوس که دور خودمون بچرخیم اما رفیق اخرش برمیگردیم به خودمون! اون آخر آخرش! میدونی الان شاید دیگه حس میکنم دنیا برام اون اخر شده چون دیگه نمیدونم چی میخوام بعد میدونی اگرم بدونم چی بخوام میرم دنبالش ولی بازم همون حس بی ارزشی همه چیز میاد جلوم نمیزاره برم جلوتر. امروز داشتم فک میکردم چقدر میتونم خطرناک باشم یا در عین حال مفید!
  • شاید باید از خدا بخوام هدف آفرینش من چی بود!
  • اینکه لاقل بخاطرش حس ارزشمند بودن بکنم مثل بقیه آدما!
برام خیلی قشنگه میبینم هم سن هام هدف و شور زندگی دارند از یه طرفم میگم خوب آخرش که همه چیز فانی هست خوب اینا کارشون پوچه چون آخرش پوچه!
میدونی شاید چون اون دنیا برام خیلی واقعی تر باشه اما انقدر حس خالی ای وجودمو گرفته که نه دوست دارم بمیرم نه زنده بمونم! ینی وقتی اصن مثلا میرم اهداف خلقت و نظام هستی و این چیزا رو میخونم و قشنگ فکر میکنم میگم خوب چرا یه موجودی مثه من بهش شانس زندگی داده شده! که چی بگردم پیدا کنم ؟ که چی ؟ بگردم بیشتر توی بازی این دنیا غرق بشم! از همه چی برام جالبتر برام بازی بودن این دنیاس.بازی نیست؟


  • شادی! شادی! این میتونه حالتو خب کنه! میتونه هدفت بشه؟انسانیت؟کمک ب خلق؟ خدمت به خلق! اینا همشون هدفای خوبین! ولی نمیدونم!
  • امیدوارم هیچ وقت حس بی ارزش بودن نکنید! چون اگه وجودتون رو بگیره دیگه درست کردنش سخته!
میدونی امیدوارم وجودتون انقدر پر از عشق بشه که اون عشقه بهتون حس ارزشمند بودن بده! اون عشقه برا من پیدا نشد! این عشق میتونه هرچیزی باشه! منظورم فقط عشق عاشق و معشوقی نیست!
  • نمیدونم فقط نوشتم ببینم تا اینجای کار چندچندم.شاید یه عده مثه خودم باشن.هرجند همیشه فکر میکنم بی هدف ترین هدفمندیم که انقدر در عین ارزش داشتن حس بی ارزشی میکنم.ینی اگه حس ارزشمند بودنم بکنم این فانی بودنه همه چیو برام پوچ میکنه!
  • بیخیال بازم. خوشحالم برای همه کسایی که این بازیو جدی گرفتن و هدفمند ادامه میدند. دمت گرم رفیق! تو خیلی قوی ای!
پوچی دنیاارزشمند بودنهدفخلقتدنیا
سلام.فائزه هستم . یه معماری که به پرواز فکر میکنه, اگه بالهاشو نچینن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید