ویرگول
ورودثبت نام
faezehhastam
faezehhastam
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خدا بزرگه !

خدایا میدونم هستی و بزرگ و بخشنده
خدایا میدونم هستی و بزرگ و بخشنده


امشب انقدر از یه موضوعی دلم گرفته بود که نمیدونم به یکی از اعضای خانوادم چه درد ودلی کردم و اینکه جوابش خیلی مهم بود حتی مهم تر از اون مشکل!

اینکه

اینکه

خدا بزرگه!

بعدش با خودم فکر کردم اره واقعا خدا بزرگه! خدا هست ! خدا هست!

مخصوصا برای قلبای شکسته!

برای همه

خدا هست برای همه

خیلیم بزرگه

انقدر بزرگ به وسعت وجود تموم ادمای این زمین و سیارات

خدایی که بر اساس فراوانی برای همه ی ما نعمت قرار میده! خدایی که هست. اره خدا هست .یهو وقتی به مسئله ای که مثه یه درد عمیق تا مغز استخون رو میشکنه وقتی بهش فکر میکنم وقتی ینی برای دیگری که این مشکل رو داره فک مکینم با خودم میگم خدایا تو واقعا هستی؟

اره امشب وسط حال خونه یهو بلند گفتم با خودم. خدا هست !؟

و یه صدایی از وجودم گفت معلومه هست. خدایا تو رو به بزرگیت قسم نذار بندت دلش گرفته باشه و حالشون رو خوب کن.

میدونم که هستی

خدا

تو هستی و بزرگ

مهربونم

.ببخشید


خدازندگیشکرگزاریبزرگیمشکل
سلام.فائزه هستم . یه معماری که به پرواز فکر میکنه, اگه بالهاشو نچینن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید