ویرگول
ورودثبت نام
فائزه موسوی راد
فائزه موسوی راد
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

کاراموزش وبسیما، شیرین تر از کیک تولد

هنوز هم باورم نمی‌شود که دو ماه کاراموزش وبسیما تمام شده است و من الان دارم در مورد 2 ماه تلاش شبانه روزی در حوزه تولید محتوا می‌نویسم. انگار همین دیروز بود که فرم ثبت نام کارموزش را پر می کردم و کار در یک تیم حرفه ای بزرگ ترین آرزوی من بود.

من در این مقاله می‌خواهم در مورد تمام چالش هایی که در آکادمی وبسیما روبه شدم صحبت کنم.

کاراموزش وبسیما
کاراموزش وبسیما

اسپرینت اول کارموزش لحظات ناب و خاطره انگیز

دو هفته اول کارموزش وبسیما با یک جلسه‌ی تیمی و آشنایی با دوستان شروع شد. هیچوقت باورم نمی شد که دوستانی در سرتاسر ایران پیدا کنم و هر روز با آن ها صحبت کنم.

من شخصیت منظم و مسئولیت‌پذیری دارم و خیلی برایم هیجان‌انگیز هست که هر صبح که خواب بیدار می‌شوم یک برنامه‌ی منظم کاری در کنار آموزش‌های مهندس اسماعیلی داشته باشم.

دو روز اول کارآموزش خیلی برایم سخت بود، هر روز مطالعه داشتم و تمام‌کارهای خودم را کنار گذاشته بودم، فقط مطالعه و کار می‌کردم، باید تا آخر ساعت کاری یک مقاله‌ی کامل از چیزهایی که یاد گرفته بودم را در سایت ویرگول ثبت می‌کردم.

شاید به نظرتان خیلی سخت و طاقت‌فرسا بیاید ولی باور کنید بعد از دو روز این کار آن‌قدر لذت‌بخش بود که الان حاضر نیستم حتی یک دقیقه‌اش را هم با کسی شریک شوم.

جلسات تیمی کاراموزش وبسیما
جلسات تیمی کاراموزش وبسیما

اسپرینت دوم کارآموزش وبسیما تجربه ای به‌یادماندنی

افراد معمولی وقتی به باشگاه بدن‌سازی می‌روند و شب به منزل برمی‌گردند از بدن درد و استخوان درد خوابشان نمی‌برد ولی من باشگاه نرفته بودم بلکه در خانه پشت لپ تابم در حال انجام سخت‌ترین ورزش ذهنی بودم که شب‌ها از ایده‌های عجیب‌وغریب ذهنم خوابم نمی‌برد، ولی احساس خستگی نمی‌کردم چون کار و حرفه‌ام را دوست داشتم

من در این اسپرینت با چالش زمان و کیفیت محتوا درگیر بودم و باید هر روز دوتا مقاله در حوزه های مختلف می نوشتم و این برای من خیلی سخت و چالش برانگیز بود.

تحویل سریع محتوا در کاراموزش وبسیما
تحویل سریع محتوا در کاراموزش وبسیما

در این دوهفته یاد گرفتم تولید محتوا در کنار اصول و قواعد سئو معنی شیرینی تری می‌دهد و با استفاده از تکنیک‌های سئو می‌توانیم مقاله‌ای کاربرپسند در تایم کم تری بنویسم.

امروز تولید محتوا با رعایت اصول سئو، دغدغه‌ی همه ی سایت های ایرانی و خارجی است و این شغل در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به یکی از پردرآمدترین مشاغل روز دنیا می‌شود و من خیلی خوشحالم که تو این حوزه فعالیت می کنم.

فیلینگ محتوا همراه با اسپرینت سوم

طبق وظایف مشخص شده من در اسپرینت سوم باید در مورد سه موضوع مختلف از وب سایت کیک ویترین در مورد انواع کیک ها و طرز تهیه ی هرکدام می‌نوشتم.

تازه کارموزش در این اسپرینت برای من معنا جدیدی پیدا کرد. هر روز تولید سه مقاله با کیفیت طبق اصول سئو کار سخت و مشکلی بود ولی من تصمیم گرفته بودم که همه‌ی این کارها را انجام دهم.

استرس و فشار کاری بیشتر از هر چیزی من را اذیت می‌کرد ولی من با تمام توان تلاش خود را ادامه می‌دادم تا سه مقاله در زمان معین ارسال کنم.

بعضی روز ها اصلا تلاش من نتیجه نمی داد و آخر روز با کلی نا امیدی تموم می شد اما هر روز تلاش می کردم تا بهتر از قبل باشم. من در ادامه ی کار با چالش های زیادی مثل استراتژی برای تقویم محتوایی، تولید محتوا برای محصول و دسته بندی درگیر بودم و با تلاش زیاد در روزهای پایانی توانستم مقالات با کیفیت تری تولید کنم و این باعث رضایت من شد.

من در این مسیر منتور های فوق العاده عالی و مهربانی داشتم که در این مسیر همیشه همراه من بودند تا به نتیجه‌ی دلخواهی که می‌خواهم برسم.

با اینکه دوماه از مسیر کار آموزش وبسیما می‌گذرد ولی من در کنار تیم فوق‌العاده‌ی وبسیما باتجربه‌تر شده ام و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهم.

اگر سوال یا پیشنهادی داردید خوشحال می شوم در قسمت کامنت ها از من بپرسید.

کاراموزش وبسیماوبسیماکاراموزشمحتواسئو
مهندس IT و متخصص سئو هستم که به یادگیری و کار مستمر در زمینه دیجیتال مارکتینگ علاقه مندم. برای آشنایی بیشتر با تخصص من به سایت https://faezehmousavirad.ir/ سر بزنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید