ویرگول
ورودثبت نام
روانشناس
روانشناس
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جملات عاشقانه ناب

شما می توانید برای ابراز احساسات خود به همسرتان از جملات عاشقانه ای که در زیر گفته شده است استفاده کنید

همسر فوق العاده من، در کنار تو من می توانم هر کاری انجام دهم.

من تا ابد دوستت خواهم داشت.

تو مال منی و من مال توام.

نیازی ندارم که تمام دنیا مرا دوست داشته باشند. من فقط عشق تو را می خواهم بهترینم.

تو ضربان قلب منی.

بدون تو مثل ماشین بدون چرخ خواهم بود.

ممنون که همیشه در کنار منی و از من حمایت می کنی.

بزرگترین گنج زندگی من هستی.

آغوش تو برای من بهشت است.

تو را دوست دارم عزیزترین همسرم.

من ثروتمند ترینم چون تو را دارم.

عشق بی قید و شرط را از تو آموخته ام.

من و تو شریک سرنوشت هم هستیم، گلم.

تو معنی عشق هستی همسر مهربانم.

لبخندت تسکین تمام دردهای من است.

من همه چیز تو را دوست دارم، همسرم.

وقتی تو را دارم خوشحال ترینم.

همسر نازنینم من تلاش میکنم که شایسته محبت های تو باشم.

می دانستم شریک زندگی تو بودن شگفت انگیز خواهد بود.

تمام دار و ندارم، من خوش شانس ترین هستم که قلب گرانبهای تو را بدست آورده ام.

عشق من به تو ابدی است.

دوست دارم برای همیشه و ابدیت در کنار تو باشم.

نفس های تو جریان زندگی من است.

زندگی بدون عشق تو معنا ندارد.

وقتی به آینده نگاه می کنم فقط تو را می بینم، هستی من.

برای من فقط یک راه در زندگی وجود دارد و آن هم به تو منتهی می شود، همسرم.

عشق تو مرا سرشار از نور، شادی ونشاط می کند، همسرم.

قبل از تو، همسرم، نمی دانستم عشق اینقدر قدرتمند است.

#مشاوره_خانواده #ابراز_علاقه_به_همسر #جملات_عاشقانه #مشاوره_ازدواج #مشاوره_آویژه #روانشناسی_خانواده #دلنوشته_محبت_آمیز

روانشناسی خانوادهمشاوره ازدواجمشاوره خانوادهمشاوره آویژهجملات عاشقانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید