ویرگول
ورودثبت نام
faramarz layeghi
faramarz layeghi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

داستان یک کسب و کار گردشگری

خیلی از ماها با چالش صبح جمعه و برنامه ریزی آخر هفته و تعادل تفریح و ورزش و همینطور یادگیری مواجهیم. همگی دوست داریم در یک جمع دوستانه و صمیمی و خوش انرژی تعطیلات رو بگذرونیم جایی که می تونیم با آرامش و امنیت فکر و احساساتمون رو به اشتراک بذاریم و اندیشه و احساسات روشن رو جذب کنیم.
اولین بار استادم بهم پیشنهاد شرکت در همنوردی رو برای یک صبح جمعه داد و این شروع ماجرا بود. جذابیت اولین تجربه و یاد گرفتن بی واسطه از همدیگه و تمرین درک متقابل و ارتباط صمیمانه و فن بیان در کنار تمرین بازی گونه نگاه خلاق و ایده پردازی برام جالب بود و این آغاز داستان گروه و آکادمی همنوردی تورنو بود.
آرام آرام پای ثابت همنوردی های صبح جمعه شدم.در تکرار هفته ها و ماه ها حس کردم این موضوع چقدر در نظم فردی ، سلامت جسمی و نشاط درونی، مهارت ارتباطی و درک اجتماعی، پیدا کردن و محک دوستان من موثر بوده است. یادگرفتن زیر سقف آسمان با صدای آب و نسیم و طبیعت معنای تازه ای از دانستن را برایم روشن کرد، درک با تمام وجود در دانشگاه طبیعت و زندگی. چقدر این موضوع برایم شورآفرین بود. و سعی کردم دوستان و عزیزانم را به این چشمه انرژی دعوت کنم و چه درس ها که از ثانیه و سال ها و گام و مرام نزدیکانم گرفتم.
گذر زمان و سیقل تجربه به من نشان داد طبیعت بیدار، خود دعوتگر خواهندگان تغییر است و من سعی در جذب بهترین ها و یادگرفتن مشترک دارم.

در حال حاضر برای همسفر شدن با ما میتونید آکادمی همنوردی تورنو رو گوگل کنید و از طریق این لینک یا اینستاگرام tourno2020 بهمون اضافه شید.

من اینجا ریشه در خاکم
من اینجا ریشه در خاکم


سلامت ذهن و جسمطبیعتگردیآکادمی همنوردی تورنوتور های گردشگریتجربه سفر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید