ویرگول
ورودثبت نام
Darin Farasi
Darin Farasi
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

اولین روز ، پارت(1) چهارشنبه تاریخ ۲۷

سلام من دارین م ، اگر که تایم پست رو میتونی ببینی الان وقت خیلی خیلی دیری که من این پست رو گذاشتم نمیدونم .... شاید بخاطر تعطیلات..

ولی از این به بعد میخوام نظم داشته باشم حداقل ساعت ۱۰ صبح از خواب بیدار شم . شاید با خودت بگی دلیل این کارم چیه ...؟ اصلا برای چی؟

خب من چند روز پیش میخواستم که برنامه نویسی یاد بگیرم از یکی از رفیق هام به اسم (کیان) در مورد برنامه نویسی پرسیدم چون اون قبلا میرفت به کلاس برنامه نویسی ، اون آقای پورکریمی عزیز رو به من معرفی کرد و گفت یکی از بهترین معلم هاست منم با آقای پورکریمی تماس گرفتم و قرار بود ساعت ۵ همدیگر رو در دفتر آقای پورکریمی ببینیم و
اینجوری هم بود که... امروز چهارشنبه من با آقای پورکریمی کلاس داشتم ادامه(پست بعدی پارت(۲))

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید