ویرگول
ورودثبت نام
Darin Farasi
Darin Farasi
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

جمعه تاریخ 29/ نوشتن تکلیف ها بعد از جمعه بد/خوب

سلام من دارینم اگر که پست قبلی من رو خونده باشید متوجه میشوید که چه کار هایی امروز یعنی جمعه انجام دادم که الان هم دیر وقت در حال نوشتن پست ویرگول م هستم و قبل از الان من باید داخل 10 سایت ثبت نام میکردم چون معلم برنامه نویسیم یعنی اقای پورکریمی بهم گقته برای ادامه کار باید با سایت ها دامنه و هاست فروش اشنا بشی یکم زیاد زمان برد چون من داخل هر سایتی که ثبت نام میکنم همه ی اطلاعات ش رو داخل فولدری به نام SITE INFO ذخیره میکنم حالا شاید بگید که کودوم اطلاعات.....؟! اطلاعات اکانتم مانند رمز و ایمیل (جیمیل) که به صورت چند تا اسکرین شات ذخیره میکنم و به پوشه ی SITE INFO انتقال میدم که وقتی که چیزی از اطلاعات یادم رفت ا روی اون پوشه بتونم بازگردانیش کنم و الان هم میخوام کتاب اثر مرکب رو بخونم که جزوی از تکلیف ها بود ---------------------- امیدوارم این پست جالب باشه و اگر هم مشکلی در تایپ داشت معذرت میخوام .

اثر مرکباسکرین شات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید