ویرگول
ورودثبت نام
Darin Farasi
Darin Farasi
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

پنج شنبه تاریخ 28/ نوشتن تکلیف ها (پارت 1 )

سلام من دارینم اگه پست های دیروز من رو دیده باشید متوجه میشود که من قرار بود خواب رو تنظیم کنم ولی متاسفانه امشب یه جایی دعوت بودیم و خیلی دیر برگشتیم به همین دلیل من نرسیدم که تکلیف هایم را انجام دهم ولی خب الان تقریبا نصفش رو انجام دادم بعد از اینکه رسیدیم به خونه ----------/ جالب اینه که بدونید تکلیف هام چی بود ؟ خب تکلیف های زیادی داشتم که یکی از انها ثبت نام در سایت ایرنیک بود خب شاید سوا پیش بیاد چرا من باید در سایت ایرنیک ثبت نام کنم ؟! اگر که پست های قبلی من رو دیده باشید متوجه میشوید که برای داشتن سایت اول باید دامنه داشت ( پسوند دامنه )!!!! که همان ir. .net .shop .com و ....... و برای داشتن دامنه باید ان را خریداری کرد و اینکه برای خریداری دامنه ی .ir نخست باید شناسه ایرنیک را دریافت کرد زیرا بدون شناسه حق خرید دامنه ی ir. ندارید پس اول باید شناسه را دریافت کرد و یکی از تکلیف های من گرفتن شناسه ایرنیک بود که اولش خیلی اذیت میکرد و اینکه چند بار این کارو انجام دادم تا کد برام اومد ..!! ولی هر جور که شد ثبت نام کردم دومین تکلیف من این بود که در پارس پک ثبت نام کنم پارس پک یکی از سایت های دامنه فروش است که در انجا هم به راحتی ثبت نام کردم هر چند میتونستم در ایرنیک هم دامنه بخرم ولی چون داخل پارس پک هم باید ثبت نام میکردم همونجا دامنه خودم را خریدم ...........

پارس پکثبتir شناسهدامنه‌ی irسایت ایرنیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید