ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد
فرهاد
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ایده: فروشگاه های مجازیِ مغازه های فیزیکی یا (پیج های مجازی مغازه های فیزیکی)

سلام. ما تو همه ی شهر ها مغازه هایی داریم، مغازه هایی مثل سوپرمارکت، رنگ فروشی، نانوایی، پارچه فروشی، لباس فروشی، مغازه لوازم برقی

و خلاصه برای هر نوع کاری یک مغازه فیزیکی در همه ی شهر های ایران داریم.


حالا چی میشد اگر یک وبسایت داشتیم که:

هر مغازه ی فیزیکی، یک پیج هم توی وبسایت داشت و محصولاتش رو از اون طریق هم میفروخت؟


پیج هر مغازه توی این سایت باید اطلاعات زیر رو داشته باشه:

۱- نام مغازه ی فیزیکی

۲- عکس از مغازه

۳- مکانش روی نقشه گوگل مپ

۳- ساعات کار مغازه

۴- شماره تماس مغازه



وجود این وبسایت چند مشکل عمده رو حل میکنه:

۱- اول اینکه اگر من بخام توی شهر خودم یک کالایی بخرم، مجبور نیستم حضوری برم بازار و تک تک مغازه هارو بگردم ببینم جنس منو دارن یا نه، چون همه ی مغازه های شهر توی این وبسایت پیج دارن و محصولاتشون رو اونجا هم گذاشتن، من توی وبسایت محصولم رو سرچ میکنم و میبینم مثلا فلان مغازه توی فلان خیابون، جنس منو داره، و مثلا بعدالظهر وقتی مسیرم به اون خیابون افتاد، میرم جنسو حضوری ازشون میخرم


۲- میتونم جنس رو حتی آنلاین ازشون بخرم و جنس رو با آژانس یا تاکسی یا پیک برام بفرستن ( مزیت این روش نسبت به خرید از دیجی کالا این هست که اگر کالایی معیوب بود، من ۱۰ روز معطل نمیشم، پا میشم سریع میرم اون مغازه و جنس رو پس میدم و چند روز هم الاف نمیشم)


۳- با استفاده از این وبسایت من میتونم توی هر شهری که باشم، خیلی راحت مکان فیزیکی مغازه هارو پیدا کنم. فرض کنید رفتید به یک شهر دیگه و میخاید نانوایی پیدا کنید، خیلی راحت سایت رو باز میکنید، استان و شهر مورد نظر رو انتخاب میکنید، از توی دسته بندی قسمت "مغازه های نانوایی" رو انتخاب میکنید، و سایت به شما نشون میده که در فلان خیابان و فلان خیابان مغازه نانوایی هست (مکانش رو هم روی گوگل مپ به شما نشون میده)





نحوه ی درامد سایت هم میتونه از طریق نمایش تبلیغات باشه

فروشگاه سازفروشگاه انلاینایده سایتایده فروش انلاین
سلام. تو ویرگول میخوام درباره ایده هایی که تو ذهن دارم (در هر زمینه ای) و مشکلاتی که می بینم یا راه حال هایی که به ذهنم میرسه و شایدم کمی اموزش در زمینه هایی که بلدم بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید