ویرگول
ورودثبت نام
آموزشگاه برنامه نویسی
آموزشگاه برنامه نویسی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

35 وب سایت برای یادگیری برنامه نویسی و توسعه وب در سال 2022

آموزش برنامه نویسی
آموزش برنامه نویسی


یادگیری نحوه کدنویسی می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. آموزش مهارت های فنی آنلاین و شروع حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده هرگز آسان نبوده است. اما سخت ترین قسمت این است که بدانید از کجا باید شروع به یادگیری کنید. چگونه می توانید بهترین وب سایت ها را برای یادگیری برنامه نویسی از ابتدا به عنوان یک مبتدی پیدا نمایید و چگونه می توانید مطمئن شوید که وقت خود را برای یادگیری مهارت هایی که به آنها نیاز ندارید تلف نمی کنید؟

اگرعلاقه مند به آموزش کدنویسی آنلاین هستید، در این پست، بهترین وب سایت ها را برای آموزش برنامه نویسی و توسعه وب از ابتدا به شما معرفی خواهم کرد. دوره‌ها و آموزش‌های رایگان برنامه‌نویسی را پیدا و فوراً شروع به یادگیری کنید.

فرصت های شغلی خود را تقویت کنید!

اگر می خواهید برنامه نویسی را از ابتدا یاد بگیرید تا یک حرفه جدید به عنوان یک توسعه دهنده راه اندازی نمایید، به شما تبریک می گویم! بهترین زمان برای آموزش کدنویسی همین الان است. طبق آمار اداره کار تخمین زده می شود که استخدام توسعه دهندگان حرفه ای از سال 2016 تا 2026 در ایالات متحده 13 درصد رشد کرده است. لازم نیست سال ها منتظر بمانید تا با مهارت های کدنویسی خود کسب درآمد کنید. در عرض چند هفته می توانید از فریلنسری کوچک درآمد کسب نماید. همچنین، برای شروع یک شغل جدید، نیازی به رفتن به کالج به مدت 4 سال و پرداخت 1000 دلار شهریه ندارید. می توانید از منابع رایگان برای آموزش مهارت های مورد نیاز خود استفاده کنید.

در طول مسیر، با کار بر روی پروژه های کدنویسی خودتان، تجربه عملی به دست خواهید آورد. هنگامی که به اندازه کافی در مهارت های خود اطمینان پیدا کردید، می توانید برای مشاغل سطح پایه در صنعتی که می خواهید در آن کار کنید درخواست دهید.

دستیابی به آزادی مالی و انعطاف پذیری

آیا می خواهید شغل خود را ترک و با چیزی کار کنید که واقعاً از آن لذت می برید؟ آیا از اینکه خود را فقط برای اینکه شخص دیگری بتواند به آرزوهایش برسد خسته شده اید؟ من شما را نمی دانم، اما دقیقاً در شغل اداری خود چنین احساسی داشتم. احساس می کردم زندگی ام را با نشستن در جلسات بیهوده هر روز تلف می کنم و نمی توانستم تصور کنم تا آخر عمرم اینطور زندگی کنم. قرار نبود رویاهایم را فقط برای خوشحال کردن صاحب کارم قربانی کنم. من در سپتامبر 2016 شروع به یادگیری کدنویسی کردم. فقط 5 ماه بعد، شغلم را رها کردم تا به دنبال فریلنسری بروم. هیچ تجربه ای در زمینه فنی نداشتم و حتی به مهارت هایم اعتماد نداشتم. اما مصمم بودم که این کار را انجام دهم. می‌خواستم یک توسعه‌دهنده وب فریلنسر انتخاب کنم که چه زمانی و کجا کار کنم. چند ماه بعد، کسب و کار طراحی سایت خودم را راه اندازی کردم. از آن زمان، من کنترل کامل بر نحوه زندگی خود داشتم. هر جا که بخواهم کار می کنم و می توانم مشتریانم را انتخاب کنم. می توانم زمان بیشتری را با افرادی که دوستشان دارم بگذرانم و واقعاً از کاری که انجام می دهم لذت می برم. اگر علاقه مند به دستیابی به انعطاف مالی و آزادی بیشتر در زندگی هستید، در جای مناسبی قرار دارید.

در ادامه 35 مورد از بهترین وب سایتها برای یادگیری کدنویسی آورده شده است:

· Codecademy

· Udemy

· Pluralsight (Code School)

· LinkedIn Learning (Lynda)

· Team Treehouse

· freeCodeCamp

· edX

· Udacity

· Coursera

· One Month

· The Odin Project

· Code Avengers

· Khan Academy

· Codewars

· Envato Tuts+

· SitePoint

· SoloLearn

· GA Dash

· Code.org

· W3Schools

· Coderbyte

· Edabit

· Learn by Google Developers

· Bento

· After Hours Programming

· Upskill

· Medium

· BitDegree

· Scratch

· CodeConquest

· MIT OpenCourseWare

· Hackr.io

· CodeGym

· YouTube

· Stack Overflow

برنامه نویسیآموزش برنامه‌نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید