ویرگول
ورودثبت نام
Behnam Farhadi
Behnam Farhadi
خواندن ۷ دقیقه·۵ سال پیش

آموزش کامل پرفکت مانی به زبان فارسی (بخش 3 از 8)

آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

سلام دوستان. تا الان احتمالا 2 بخش قبلی رو مطالعه کردید. این بخش سومین قسمت از آموزش هست امیدوارم خوشتون بیاد.

همه چیز درباره پرفکت مانی-خرید پرفکت مانی،e-Voucher و بیت کوین



در کجا می‌توانم وضعیت درخواستم را ببینم؟

شما می‌توانید وضعیت را در بخش “Deposit” بررسی کنید و یا پست الکترونیکی داخلی و ایمیل تان را به طور مرتب چک کنید.

چگونه و کجا می‌توانم جزئیات بانکی را برای انتقال دریافت کنم؟

اگر وضعیت درخواست واریزتان به “Confirmed” تغییر کند، باید وجوه خود را به حساب بانکی ارائه شده، ارسال کنید. جزئیات بانکی به صندوق پستی داخلی فرستاده می‌شود و آدرس ایمیل در طول ثبت‌نام مشخص می‌شود. این جزئیات نیز می‌تواند در درخواست تایید شده شما پیدا شود.


چرا باید ارایه‌دهنده سرویس ارزی رسمی را در هنگام واریز از طریق یک سیستم بانکی مشخص کنم؟

سیستم پرداخت سایت پرفکت مانی فقط انتقالات داخلی از حساب ها در درون پرفکت مانی را پردازش می‌کند. همه واریزها و برداشت‌های انجام‌شده از طریق سیستم های بانکی توسط ارایه دهندگان خدمات ارزی تایید شده پردازش می‌شوند.

چرا باید یک ارایه‌دهنده سرویس ارزی رسمی ثانویه را تعیین کنم؟

گاهی اوقات ارایه‌دهنده خدمات ارزی رسمی اولیه نمی‌تواند درخواست کاربر را به دلایل مختلف پردازش کند. یک ارائه کننده خدمات ارزی رسمی ثانویه انتخاب کنید که ریسک یک تاخیر احتمالی را به حداقل می‌رساند.

اگر من دو ارائه دهنده سروبس ارزی رسمی را انتخاب کنم، آیا باید یک کمیسیون به هر دو پرداخت کنم؟

نه، شما فقط باید به ارائه دهنده ای که درخواستتان را پردازش می‌کند، کمیسیون پرداخت کنید.

آیا می‌توانم یک سیستم بانکی را مستقیما به سیستم پرفکت مانی بفرستم؟

نه، در حال حاضر غیر ممکن است. این تراکنش تنها از طریق خدمات ارزی رسمی انجام می‌شود.

سوالات متداول درباره واریزها توسط e-Voucher


ووچر چیست و از کجا می‌توانم آن را بخرم؟

یک e-Voucher، یک کد ویژه است که می توان از آن برای واریز به حساب پرفکت مانی استفاده کرد. شما می‌توانید ای ووچر را به سایر کاربران پرفکت مانی که می‌توانند آن را در حساب های پرفکت مانی خود فعال کنند، ارائه کنید یا بفروشید. e-Voucher را می توان بلافاصله در بخش‌های “Withdrawal” یا “Statement” ایجاد کرد.

چطور می توانم حسابم را به وسیله e-Voucher بارگذاری کنم؟

برای واریز به حساب خود با استفاده از یک e-Voucher، شما باید شماره و کد فعال خود را در زمینه‌های مناسب در بخش واریز، متعلق به حساب پرفکت مانی خود وارد کنید. واریز با استفاده از e-Voucher فوری است.


سوالات متداول درباره واریزها از طریق سرویس ارزی

چرا من به سرویس ارزی احتیاج دارم؟

ارائه دهندگان سرویس ارزی مستقیما با تعداد زیادی از گزینه‌های پرداخت کار می‌کنند که به کاربران کمک می‌کند تا منافع اصلی را از کار با سیستم پرفکت مانی بدست آورند. به عنوان مثال، ارائه دهندگان سرویس ارزی می‌توانند به کاربران پرفکت مانی کمک کنند تا حساب خود را از طریق سیستم‌های پرداخت مختلف، کارت‌های اعتباری / دبیت کارت ها، انتقال پول، سیستم های بانکی، سیستم های نقدی و دیگر ابزارها بارگذاری کنند.

به شیوه‌ای مشابه، شما می‌توانید وجوه را به سیستم‌های پرداخت دیگر، کارت‌های اعتباری / دبیت کارت ها، حساب‌های بانکی، سیستم های بانکی و غیره واریز کنید و یا آن‌ها را به پول نقد تبدیل کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای پرداخت ارایه‌شده توسط سرویس های ارزی را می توان در صفحه ” Certified Exchange Service Partners” تحت پروفایل فردی آن‌ها یافت.


در کجا می‌توانم لیستی از ارائه دهندگان سرویس ارزی که با پرفکت مانی کار می‌کنند را مشاهده کنم؟

لیست شرکای تایید شده ما همیشه در این سایت موجود است:

https://www.perfectmoney.is/business partners.html

ما قویا توصیه می‌کنیم که از سرویس های ارزی موجود در این فهرست استفاده کنید.

هزینه واریزهای انجام‌شده از طریق سرویس های ارزی چیست؟

هر ارایه‌دهنده سرویس ارزی، هزینه خود را تعیین می‌کند. شما می‌توانید در وب سایتشان اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب کنید.

من از طریق یک سرویس ارزی که به عنوان یک شریک تایید شده، فهرست نشده است، یک انتقال به پرفکت مانی انجام دادم. حالا پول را در حساب خودم نمی‌بینم…

امروزه بسیاری از کلاه برداران، سرویس های ارزی جعلی ایجاد می‌کنند. ما به شدت، تنها استفاده از آن ارائه دهندگانی که توسط سیستم مان تایید شده اند را توصیه می کنیم.

من یک ارایه‌دهنده سرویس ارزی را یافتم که هزینه‌های بسیار پایین و انتخاب خوبی از گزینه‌های ارزی ارائه می‌دهد. آیا می‌توانید به سرعت آن را بررسی کنید و آن را به فهرست شرکای سرویس ارزی تایید شده اضافه کنید؟

نه، ما نمی‌توانیم. تایید کردن یک ارایه‌دهنده سرویس ارزی، برای گنجاندن آن در فهرست تایید شده مان، یک فرآیند بسیار آهسته است. زمان قابل‌توجهی طول می‌کشد تا مطمئن شوید که یک ارایه‌دهنده سرویس ارزی می‌تواند قابل‌اعتماد باشد.

سوالات متداول درباره بیت کوین و پرفکت مانی


چگونه می توانم از طریق بیت کوین، فرایند واریز را انجام دهم؟

لطفا یک سفارش واریز ایجاد کنید. برای انجام این کار، لطفا به بخش “Deposit” بروید، “بیت کوین” را انتخاب کنید و وقتی صفحه باز می‌شود، روی “Create a new deposit” کلیک کنید.  حسابی را که می‌خواهید فرایند واریز در آن انجام شود، انتخاب کنید و مقدار واریز را وارد کنید. روی “Preview” کلیک کنید. دقت کنید که تمام اطلاعات صحیح باشد و درخواست تان را ارسال کنید.

پس از ارسال درخواستتان، لطفا مبلغ را دقیقا همان طور که برای حساب مشخص شده، ارسال کنید.


از کجا می توانم آدرس انتقالم را دریافت کنم؟

آدرس را می توان در سفارش واریزی که ارسال کرده‌اید، یافت. می‌توانید آن را بلافاصله پس از ارسال، کپی کنید و یا بعدا آن را در فرم سفارش خود پیدا کنید. برای دیدن فرم خود به بخش “Deposit” بروید و از لیست سفارشات واریز خود در پایین صفحه انتخاب کنید. آنچه که نیاز دارید را انتخاب کرده و روی “View” کلیک کنید تا جزئیات واریز را مشاهده کنید. در اینجا می‌توانید آدرس بیت کوین را پیدا کنید تا پولتان را به آن ارسال کنید.

هزینه واریزها از طریق بیت کوین چه مقدار است؟

هیچ هزینه ای برای واریز از طریق بیت کوین وجود ندارد.

چقدر زمان و وقت برای انتقال پول به یک آدرس بیت کوین دارم؟

شما ۲۴ ساعت وقت دارید تا یک یا چند پرداخت در بیت کوین برای پوشش دادن مقدار مشخص‌شده در درخواست واریزتان، انجام دهید.

آیا محدودیتی برای واریزها توسط بیت کوین وجود دارد؟

نه، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

آیا می‌توانم مبلغ و مقدار مشخص‌شده در درخواست ام را طی چند بخش ارسال کنم؟

بله، می‌توانید. با این حال تمام پرداخت‌ها باید ظرف ۲۴ ساعت پس از ایجاد درخواست تان انجام شود و مجموع پرداخت‌ها باید برابر با مقدار مشخص‌شده در سفارشتان باشد.

من زمان دقیقی که سفارشم ایجاد شد را به یاد ندارم. چقدر زمان باقی مانده است؟

شما می‌توانید زمان دقیق ایجاد و زمان باقی مانده تا تاریخ انقضا در سفارش واریزتان را ببینید. برای دیدن فرم، به قسمت “Deposit” بروید و از فهرست درخواست های واریزتان در پایین صفحه انتخاب کنید. آنچه که نیاز دارید را انتخاب کرده و روی View” ” کلیک کنید تا جزییات را ببینید. در اینجا می‌توانید زمان ایجاد سفارش و زمان انقضا آن را ببینید.

اگر مبلغی که ارسال کردم بیشتر از مبلغ مشخص‌شده در درخواست باشد، چه کار کنم؟

این عملیات به صورت دستی انجام خواهد شد. اگر پول ظرف ۲۴ ساعت واریز نشود، لطفا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

اگر نتوانم مقدار مشخص‌شده در سفارش واریزم را انتقال دهم، باید چه کار کنم؟

یک سفارش جدید برای مبلغی که می توانید انتقال دهید، ایجاد کنید.

من فقط بخشی از مقدار مشخص‌شده را انتقال دادم. آیا به حساب من، واریز خواهد شد؟

به احتمال زیاد، این عملیات به صورت دستی انجام خواهد شد. اگر پول ظرف ۲۴ ساعت واریز نشود لطفا با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

من پول را به طور کامل پرداخت کرده ام، اما نمی بینم که به حساب من واریز شده باشد. چرا؟

واریز شما تنها پس از دریافت کل مقدار دریافتی توسط بیت کوین، پردازش خواهد شد. هر پرداخت به حداقل سه تایید از سیستم بیت کوین نیاز دارد.


واریزها از طریق صرافی اعتباری

چگونه می‌توانم از طریق صرافی اعتباری، پول واریز کنم؟

اگر می‌خواهید با قرض گرفتن، پول واریز کنید، باید یک درخواست وام ایجاد کنید. برای ایجاد درخواست خود، باید به بخش “Credit Exchange ” بروید و روی “Get a loan” کلیک کنید.

پیشنهادات وام موجود را بررسی کنید؛ ممکن است چیزی که دوست دارید را پیدا کنید.

اگر نتوانستید پیشنهادی که همه نیازهای شما را برآورده کند، پیدا کنید، می‌توانید درخواست وام را خودتان ایجاد کنید.

در صفحه باز شده، لطفا حسابی که می‌خواهید وام خود را در آن دریافت کنید، مقدار درخواستی، نرخ بهره، مدت وام، هدف وام و موارد دیگری را مشخص کنید. هنگامی که کارتان تمام شد، روی دکمه ” Preview ” کلیک کرده و تمام اطلاعات وارد شده را چک کنید. اگر مطمئن هستید که همه چیز درست است، روی “Create a new loan application” برای تایید کلیک کنید، یا روی دکمه “Back” برای ایجاد اصلاحات کلیک کنید.

آموزش پرفکت مانیآموزش کامل پرفکت مانیآموزش پرفکت مانی به زبان فارسی
کارشناس دیجیتال مارکتینگ، علاقمند به تاریخ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید