ویرگول
ورودثبت نام
FarhaD
FarhaD
خواندن ۳ دقیقه·۶ ماه پیش

تجربه من از دوره تبلیغات آنلاین (مدرسه دیجیتالینگ)

حدود یک سال هست که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم، اونم حوزه تخصصی تجهیزات پزشکی! مارکتینگ در حوزه پزشکی کلاٌ کار سخت و پیچیده‌ایه چون هر تبلیغ یا کمپینی در اون جواب نمیده!

اولین کاری که کردم مشاوره گرفتن از متخصصای مارکتینگی بود که در تو حوزه پزشکی تجربه داشتن. این موضوع عاملی شد تا من شرکت دوره آموزشی تخصصی تبلیغات آنلاین رو ضروری بدونم. از اونجایی بخش زیادی از فروش در حوزه تجهیرات پزشکی به صورت حضوری هست اما نباید قدرت سایت، شبکه‌های اجتماعی و فروش آنلاین رو دست کم گرفت!

برای همین با پرس و جو و تحقیقات زیاد به دوره تبلیغات آنلاین مدرسه دیجیتالینگ رسیدم. از بازخوردای این دوره در سایتشون و کانال تلگرامشون متوجه شدم این دوره کاملا بر اساس تجربیات آقای ابراهیمیان تهیه شده و می‌تونه کاملاٌ کاربردی باشه.

دوره تبلیغات آنلاین دیجیتالینگ
دوره تبلیغات آنلاین دیجیتالینگ

وقتی شروع به شرکت در این دوره کردم متوجه شدم چقدر محتواش برای من مفیده. چون به صورت مجزا تمام کانال‌های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ با مثال واقعی و تجربه شخصی آقای ابراهیمیان همراه هست. اینم اضافه کنم تمرینای این دوره بسیار بسیار بجا و آموزندست. (البته من دوره جامع دیجیتال مارکتینگ رو شرکت کردم که این دوره در دل اون هست)

من با نهایت شوق تمریناتو انجام دادم و آقای ابراهیمیان مستقیماٌ تمریناتو بررسی می‌کنن، به جرات می‌تونم بگم همین تمرین‌هاست که میتونه مخاطب رو به یه کارشناس مارکتینگ قوی تبدیل کنه. 💪

سرفصل‌های دوره تبلیغات آنلاین
سرفصل‌های دوره تبلیغات آنلاین
تمام روش‌های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ با حوصله تدریس میشه از جمله:

تبلیغات در تلگرام به همراه ابزارهای کمکی آموزش دادن که چطور میتونیم کانالای تبلیغاتی موثرو برای کسب و کار خودمون پیدا کنیم که بتونه در بهتر آنالیز کردن کمک کنه.

تبلیغات در لینکیدن و چگونگی گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها و رفتار مخاطب رو آموزش دادن و بازخورد مثبتی که این پلتفرم میتونه داشته باشه صحبت کردن. 👍

از تبلیغات در اینستاگرام و رویکرد سرگرمی مانندی که داره یا حتی از چگونگی استفاده از استوری اینستگرام در کسب و کارها گفتن که بتونیم بیشترین بازدهی رو داشته باشیم. معرفی چند ابزارخیلی کاربردری و به درد بخور هم داشتن که عالی بود. 👌 در مورد پیدا کردن پیج یا اینفلوئنسر و آنالیز اون‌ها هم گفتن که بسیار بهم کمک کرد.

از تبلیغات رپورتاژ گفتن از اینکه رپورتاژ میتونه در عین اینکه جنبه آگاهی از برند رو داشته باشه میتونه ورودی و رتبه سایت رو در گوگل بهتر و بهتر کنه. از اینکه چطور بتونیم بهترین سایت‌هارو برای اینکار پیدا کنیم گفتن.

ایشون تاکید خاصی روی گزارش گیری و مستند سازی تبلیغات و کمپین ها دارن که بجا و مفیده چون همین مستندسازیه که میتونه دیجیتال مارکتر رو قوی و حرفه‌ای کنه. ضمن اینکه نحوره گزارش گیری و تحلیل تبلیغات رو کامل آموزش دادن.

همین موارد کوچیک و جزئی تونست منو کمک کنه تا یک رپورتاژ تروتمیز داشته باشم.

بعد دیدن این دوره چه اتفاقی برای ما می‌افته؟

ما با یک دوره پروژه محور و پرتمرین:) روبه‌رو هستیم. برای همین، بعد از دیدن دوره و انجام پروژه‌های اون به شخصی تبدیل می‌شیم که می‌تونه یک کمپین رو به طور کامل مدیریت کنه 👌🏼؛ از طراحی کمپین گرفته تا برنامه‌ریزی اون، بهینه سازی و تحلیل...

هممون میدونیم فقط با دیدن این دوره و توجیه کردن خودمون! تبدیل به یک مدیر کمپین‌ درجه یک نمیشیم! برای رسیدن به این هدف باید تمرین و تلاش کرد و انگیزه رو از دست نداد.

ممنون که وقت گذاشتید و تا انتها خوندید 🙏🏼


تبلیغات آنلایندیجیتال مارکتینگمارکتینگعلیرضا ابراهیمیانتبلیغات
یک علاقه‌مند به رشد در بازاریابی که عاشق تجربه‌های جدیده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید