ویرگول
ورودثبت نام
FarhaD
FarhaD
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

یادداشتی از 1402 برای خودم!

سال۱۴۰۲ شاید فراتر از چیزی که براش برنامه ریخته بودم پیش رفت!

(برای بعضی چیزا اصن برنامه نداشتم ولی اتفاق افتاد) تغییر مسیر از فروش به دیجیتال مارکتینگ مهمترینش بود! اونم تو یه حوزه تقریبا سخت! تجهیزات پزشکی حوزه زیبایی...

تاجایی که تونستم سعی کردم آموزش حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ هرجور شده پیش ببرم.

تو این مسیر یقین پیدا کردم حتی یه روز بدون یادگیری نباید گذروند. حتی شده خوندن یه مقاله کوتاه یا گزارش کمپین‌های موفق...

کارایی که انجام دادم تونست تو این راه خیلی بهم کمک کنه، دیدن وبینار، شرکت در دوره، گوش دادن به پادکست و خوندن و گوش دادن به کتاب صوتی بود:

اولیش فعالیت مستمر تو لینکدین بود. سعی کردم تو جمع مارکترای خوب و کاردرست باشم. مثل گروه‌های تلگرامی یا گروه های لینکدینی... دنبال کردن تجریبات بزرگای حوزه مارکتینگ

❇️وبینار

مجموعه وبینارای آموزش بهینه سازی فروش Alireza Ebrahimian

وبینار راهکارهای افزایش بازدهی اس‌ام‌اس مارکتینگ DMboard | دی ام برد، رسانه بازاریابی

🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

❇️دوره آموزشی

+ مینی دوره دیجیتال مارکتینگ (آموزش کار با پنل) Yektanet | یکتانت (خیلی کاربردی و خوب بود برام)

+ دوره جامع دیجیتال مارکتینگ دیجیتالینگ | Digitaling (در حال گذروندن دوره‌ام..). خیلی تونست کمکم کنه. با پشتیبای و محتوای بسیار خوب و مدرس کاردرستش علیرضا ابراهیمیان عزیز

+ مینی دوره دیجیتال مارکتینگ UDemy اابته در حال گذروندنم..

+ کارگاه ۲۰ تکنیک افزایش فروش به روش(CRO) Nima Hasanzade عزیز که تو این بحث خیلی عمیق شده و مطالبش عالیه (بحثیه که تو دیجیتال مارکتینگ خیلی بهش علاقه دارم)

+ کارگاه 4روزه تبلیغ‌نویسی در بازاریابی Alobizness | الوبیزنس (چندتا نکته کاربردی و عالی داشت برام)

+ شروع آموزش زبان انگلیسی به صورت جدی

🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

❇️ کتاب، مقالات و پادکست‌ها که تونستم یبار بخونم یا گوش بدم!

(سعی میکنم هر کتابو دوبار بخونم)

+ نسل چهارم بازاریابی از فیلیپ کاتلر

+ بازاریابی سرراست از دونالد میلر (هدیه از طرف یکتانت عزیز)

+ گاو بنفش از ست گادین

+ هر برند یک قصه است از دانلد میلر

+ بهترین قصه گو برنده است از آنت سیمونز

+ شعار برند شیپور جنگ (به نظرم بهترین کتاب حوزه کپی رایتینگ)

🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

❇️ چه برنامه‌هایی برای ۱۴۰۳ دارم؟ معمولا تو عید برای خودم چندتا هدف کلی مینویسم...

شاید مهمتریناشون اینا باشن:

به پایان رسوندن دوره‌هایی که در حال گذروندنشون هستم.

خوندن حداقل به مقاله به زبان انگلیسی، در هفته‌

سعی میکنم حتما یک آموزش مهارت نرم در کسب و کار بگذرونم.

بقیشم باید درموردش فکر کنم...

باشد که به اینایی که گفتم پای بند بمونم و انجام بدم 🙂


امیدوارم سال 1403 برای همه در هر حوزه ای که هستن پر از موفقیت باشه...

دیجیتال مارکتینگمارکتینگسال ۱۴۰۲تجربه شغلیتجربه کاربری
یک علاقه‌مند به رشد در بازاریابی که عاشق تجربه‌های جدیده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید