ویرگول
ورودثبت نام
فریبرز نامور
فریبرز نامور
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

مزایای شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی


اگر شما هم مثل من علاقه ای به رفت و آمد زیاد و هزینه آن ندارید، پس حتما اگر به دنبال آموزشی بوده باشید، به آموزش آنلاین اون فکر کردید. توی این پست دقیقا میخوام درباره همین موضوع صحبت کنم. آموزش آنلاین امروزه سبک و ساختار آموزش رو حسابی متحول کرده. من و سایر همکاران من که مدرس زبان هستیم، با آموزش آنلاین تا 3 سال قبل حسابی مخالف بودیم. اما بعد از پاندمی کرونا، خواسته یا ناخواسته به این نوع از آموزش رو آوریدم.

تا به اون موقع، هیچوقت فکرشم نمیکردیم که آموزش آنلاین میتونست انقدر جذاب باشه. از اشتراک گذاری مطالب بگیر تا نحوه ارائه اون، همه چیز به قدری لذت بخش و جذاب بود که من اولویت اولم همیشه آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستش.



پنج مزیت برتر آموزش آنلاین زبان انگلیسی:

برای اینکه بدونیم چه مزیت هایی داره این نوع از آموزش، من هم مزیت ها رو برای زبان آموزا لیست میکنم هم برای مدرسا و سر جمع 5 مزیت برتر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بهتون ارائه میدم که هم برای زبان آموزای خوبمون مزیت های مهمی هستن و هم برای مدرسای عزیز.

5 مزیت برتر آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای زبان آموزا:

  • مزیت اول: شما دیگه نیازی نیست برای آموزش در رفت و آمد باشید.

همه میدونیم که رفت و آمد علاوه بر هدر دادن وقت، هزینه هایی هم داره. بعلاوه این، چیزی که همیشه من رو اذیت میکنه، گرما، سرما و کلا شرایط آب و هواییه. تازه اینکه سر وقت برسی یا دیر هم باید بهش اضافه کنی. با آموزش آنلاین زبان شما دیگه با یه کلیک میتونی از هر جایی که باشید وارد کلاس بشید و یادگیری خودتون رو شروع کنید

  • مزیت دوم: دسترسی به مطالب در صفحه دستگاهتون

همیشه یکی از مشکلاتی که تو کلاس ها دارم اتصال سیم hdmi به تلویزیون موسسه هست. خیلی وقتا بخاطر اینکه نتونستم سیم رو وصل کنم حالا بخاطر اینکه تلویزیون خراب بوده یا سیم خراب بوده، مجبور شدم اون مطلب رو کلا به باد فراموشی بسپارم. اما تو آموزش آنلاین با یه کلیک خیلی ساده "Screen Share" تا به الان تونستم از وبسایت های دیگه مطالب خوب برای زبان آموزام به اشتراک بزارم و دیگه نگران سیم و تلویزیون نیستم.

  • مزیت سوم: امکان ضبط کلاس

یکی از کلیدی ترین مزیتا اینه که کلاسا رو میشه ضبط کرد!!! این مزیت مورد علاقه من برای کلاس های آنلاین زبان انگلیسیه. من همیشه دوست داشتم موسسات توی کلاسشون اجازه میدادن تا یه دوربین بزارم تا هم روی روش تدریس خودم تسلط بهتری داشته باشم، هم زبان آموزی متوجه درس نشد، بتونه دوباره ببینه جلسه رو تا مشکلاتش برطرف بشه

  • مزیت چهارم: راحتی زبان آموز و مدرس برای ارائه

توی کلاس های درس فیزیکی، زبان آموزا باید با کلی لباس فرمال و رسمی بیان بشینن و تو تابستون مشکل کولر، تو زمستون مشکل بخاری دارن. منم که شدیدا گرماییم مخصوصا تو تابستون هروقت سر کلاس فیزیکی میرسم باید 10 دقیقه فقط جلو کولر بشینم تا خنک شم. اما تو کلاس آنلاین همیشه یه نقطه خوب تو خونه یا دفترم دارم که میتونم اونجا بشینم و دیگه از شر سرما و گرما خلاص شم. زبان آموزای منم همیشه تو بهترین و راحت ترین لوکیشن خونشون نشستن و دارن کلاسشون رو شرکت میکنن

  • مزیت پنجم و آخر: شهریه به صرفه هم برای زبان آموز هم برای مدرس

شهریه کلاس های آنلاین هم خیلی کم تر از شهریه کلاس های حضوریه. همونطور که میدونید به جز شهریه، شما باید کتاب های خاص موسسه رو هم بخرید ولی شما تو کلاس آنلاین، میتونید کتاب ها رو از مدرس خودتون به صورت PDF بگیرید و همیشه روی گوشی یا لپتاپ خودتون همراهتون باشه. حالا دیگه هزینه رفت و آمد هم که دیگه به کنار!!

سخن آخر:

درسته که شاید همچنان افرادی باشن که بخوان کلاس های فیزیکی رو به آنلاین ترجیح بدن، اما توی دنیای آینده باید همه چیز طبق اصول اون زمان در نظر گرفته بشه. در آینده شما دیگه میتونید از هر کجایی که هستید کلاس شرکت کنید و هیچوقت یادگیری خودتون رو متوقف نکنید. پس به کلاس های آنلاین بهتره که حسابی عادت کنیم.



زبان انگلیسیآنلاین زبانکلاس آنلاین زبانمزیت های کلاس های آنلاین زبانمزایای کلاس های آنلاین
یک مدرس زبان علاقه مند به تدریس آنلاین. اینجا با هم کلی مطلب یاد میگیریم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید