ویرگول
ورودثبت نام
فرید فروزان
فرید فروزان
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

بازگشت به وبلاگ نویسی با ویرگول

سلام به همه ی عزیزانی که این پست رو میخونن .

من فرید فروزان هستم ، فارغ التحصیل رشته ی مهندسی نرم افزار و شاغل تحت عنوان لیدر تیم نرم افزاری و توسعه دهنده سمت سرور در یک شرکت واقع در تهران . تخصصم PHP فریمورک Laravel و کمی کنجکاو در رابطه با فریمورک های جدید Front-End

حدودا اوایل دبیرستان وقتی وارد دنیای برنامه نویسی وب شدم وبلاگ نویسی رو کنار گذاشتم و حالا بعد از 8 ، 9 سال حس میکنم حرف هایی برای گفتن دارم . البته بسته شدن وبلاگ هام در اون زمان از دیگر دلایل ترک وبلاگ نویسی بود :)

اول قصد داشتم وبسایت شخصی خودم با یکسری امکانات رو پیاده کنم اما از وقتی که با ویرگول آشنا شدم فکر میکنم اصلا نیازی به این کار نیست و کاملا میتونم روش حساب کنم .

البته نمیدونم که ویرگول API داره یا نه ولی حتما راهی برای نشر با کیفیت مطالبی که اینجا مینویسم داخل وبسایت های دیگه هست .

توی این 8 ، 9 سال اتفاقات خیلی خیلی زیاد و هیجان انگیزی برای من افتاده که به همون اندازه هیجان دارم برای به اشتراک گذاشتنشون با شما . تجربه های استارتاپی و بیزنس مافیایی طور! اون ها در ایران ، مدیریت یک شرکت کوچیک و پیاده سازی 3 اپ نسبتا بزرگ و کاربردی ، تجربه های نمایشگاه ها و در نهایت راهی که منجر به استخدام با شرایط ایده آل خودم شد .

امیدوارم که بتونم بطور منظم و با برنامه فعالیت داشته باشم و تجربه های فنی و غیر فنی ام رو به اشتراک بزارم و از همه مهم تر ، توی ویرگول دوستانی پیدا کنم که بیش از پیش من رو به وبلاگ نویسی ترغیب کنن .

خوشحال میشم اینجا با دیگر دوستانی که در یک حوزه فعالیت داریم آشنا بشم تا ارتباط موثرتری برقرار کنیم .

و گیت هاب :

https://github.com/faridfr

فعلا تا پست بعدی که ایشالا به هفته ی بعد نکشه :)


بلاگینگشروع دوبارهلاراولبرنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید