ویرگول
ورودثبت نام
موسسه بین المللی تصویر آویژه
موسسه بین المللی تصویر آویژه
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

حدیث جمشیدی

 اینجانب حدیث جمشیدی متولد سال ۱۳۸۷ زاده شده در شهرستان کازرون . از کودکی به نوشتن و شعر گفتن و تئاتر بسیار علاقه داشتم و در همه این رشته ها استعداد خوبی دارم . از ۸ سالگی به نوشتن و شعر پرداختم و از ۶ سالگی به تئاتر . شعرهای ابتدایی من هیچگونه آرایه و وزن و قافیه نداشت ولی من کماکان به شعر گفتن و نوشتن ادامه دادم . با ورود من به کلاس ششم جرقه ای برای شکوفایی استعدادهای من شد. و معلمین دلسوزم خانم دو عامل شکوفایی استعدادهای من در زمینه‌های شعر و نویسندگی و تئاتر بودند. آنقدر شعر گفتم و آنقدر شعر گفتم که دیگر نیازی به تصحیح شعرهایم نبود و خودم تمام قوانین را در شعرهایم حفظ می‌کردم . بعد از مدتی به فکر نوشتن افتادم . ابتدا کارم را با نوشتن ۵ داستان شروع کردم و بعد از گرفتن تاییدیه کانون پرورش فکری کودکان کتابم را برای چاپ فرستادم .انتشارات کتاب من را برای مجوز فرستاد و بعد دو هفته بعد مصادف با ولادت امام حسین علیه السلام مجوز کتاب من آمد . بعد از چند روز کتاب چاپ شد و به دستم رسید . حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم
اینجانب حدیث جمشیدی متولد سال ۱۳۸۷ زاده شده در شهرستان کازرون . از کودکی به نوشتن و شعر گفتن و تئاتر بسیار علاقه داشتم و در همه این رشته ها استعداد خوبی دارم . از ۸ سالگی به نوشتن و شعر پرداختم و از ۶ سالگی به تئاتر . شعرهای ابتدایی من هیچگونه آرایه و وزن و قافیه نداشت ولی من کماکان به شعر گفتن و نوشتن ادامه دادم . با ورود من به کلاس ششم جرقه ای برای شکوفایی استعدادهای من شد. و معلمین دلسوزم خانم دو عامل شکوفایی استعدادهای من در زمینه‌های شعر و نویسندگی و تئاتر بودند. آنقدر شعر گفتم و آنقدر شعر گفتم که دیگر نیازی به تصحیح شعرهایم نبود و خودم تمام قوانین را در شعرهایم حفظ می‌کردم . بعد از مدتی به فکر نوشتن افتادم . ابتدا کارم را با نوشتن ۵ داستان شروع کردم و بعد از گرفتن تاییدیه کانون پرورش فکری کودکان کتابم را برای چاپ فرستادم .انتشارات کتاب من را برای مجوز فرستاد و بعد دو هفته بعد مصادف با ولادت امام حسین علیه السلام مجوز کتاب من آمد . بعد از چند روز کتاب چاپ شد و به دستم رسید . حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم
اینجانبحدیثجمشیدیمتولدسال۱۳۸۷زادهشدهدرشهرستانکازرون.ازکودکیبهنوشتنوشعرگفتنوتئاتربسیارعلاقهداشتمودرهمهاینرشتههااستعدادخوبیدارم.از۸سالگیبهنوشتنوشعرپرداختمواز۶سالگیبهتئاتر.شعرهایابتداییمنهیچگونهآرایهووزنوقافیهنداشتولیمنکماکانبهشعرگفتنونوشتنادامهدادم.باورودمنبهکلاسششمجرقهایبرایشکوفاییاستعدادهایمنشد.ومعلمیندلسوزمخانمدوعاملشکوفاییاستعدادهایمندرزمینه‌هایشعرونویسندگیوتئاتربودند.آنقدرشعرگفتموآنقدرشعرگفتمکهدیگرنیازیبهتصحیحشعرهایمنبودوخودمتمامقوانینرادرشعرهایمحفظمی‌کردم.بعدازمدتیبهفکرنوشتنافتادم.ابتداکارمرابانوشتن۵داستانشروعکردموبعدازگرفتنتاییدیهکانونپرورشفکریکودکانکتابمرابرایچاپفرستادم.انتشاراتکتابمنرابرایمجوزفرستادوبعددوهفتهبعدمصادفباولادتامامحسینعلیهالسلاممجوزکتابمنآمد.بعدازچندروزکتابچاپشدوبهدستمرسید.

حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم .حال یک نویسنده ام . یک کتاب چاپ کرده‌ام و کتاب دیگرم در حال چاپ است . برای خواننده ای ترانه سرایی می کنم و در زمینه تئاتر فعالیت دارم

حدیث جمشیدیموسسه بین المللی تصویر آویژهفیلم و سینمااحمدرضا احمدیانفرید فریدون شنبدی مدیر عامل
فرید(فریدون) شنبدی تهیه کننده و کارگردان ؛مدیر عامل موسسه بین المللی تصویر آویژه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید