ویرگول
ورودثبت نام
فرویس
فرویس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

این ماجرا...

امروز رفتم پیش امین جعفری

واسه مشاوره شغلی تحصیلی

الان 4.5 نصف شب روز بعدشه

و از شدت اضطراب خوابم نمی بره

دلم می خواد بالا بیارم

بهم گفت

تشخیص سال 98م رو هم بهم نشون دادOCD! T-T

دارم دق می‌کنم

از مهاجرت حرف زدیم

از خانوادم

از ازدواج سنتی

از درگیری هام

و کاش زودتر می مردم:(

بابا باهام سرسنگینه

پولامو اول برج نرسیده هنوز تموم کردم

فردا باید بریم مطب دکتر ایرانی

ماکسیمم 5 سال دیگه باید مهاجرت کرده باشم

آیلتسم مونده

و می ترسم

رفتم حموم، تو آینه به خودم نگاه می کردم و مهاجرت،جدایی و خانواده مرد

رو تکرار می کردم

من هیچ دوستی این جا هم ندارم

تنهام و تا آخر عمر تنها

حالا باید به دووش بکشم

چند سال دیگه اگهه یه دانشجوی فضول روانشناسی مث خودم پروژه های کارشناسیشو مهاجرت برداشت و اومد باهام مصاحبه کرد بهش می گم که اول بخاطر خون آرش و پونه مهاجرت کردم

اولین استپ مهاجرت، تهران اوردنه

خدایا منم خستممممممممممم

مهاجرت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید