ویرگول
ورودثبت نام
فرویس
فرویس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

یه روز دیگه 3

امروز جمعه بود.

تا همین چند دقیقه پیش داشتم سایت مک گیل رو زیر و رو می کردم:)

خدایا:) خیلی بغضیم

می دونم باید وقت بذارم، بسیار بسیار بیسوادم

ادعای بیسوادی من کجا و ادعای بیسوادی مرتضی کجا

من ولی خیلی بی سوادم

خیلی زیاد

رفتنه سخته؟ درست ولی من آدم موندن هم نیستم

دیشب تا صبح داشتم می خوندم

صبح بابا داشت نماز صبح می خوند

بعد قرآن

بغلش کردم؛ بچه لوسشم درسته ولی باید بابا رو هم بذارم و برم

کاش بتونم بابا رو هم بیارم پیشم

کاش بابا به حرفم گوش می‌کرد و می نشست زبان رو می خوند

کاش بتونم برم اون دانشگاه خفنا و این دروازه ش ارشده

باید خیلی خفن شد

خیلی زیاد

تنبلی رو گذاشت کنار و کشید بالا

زبان رو خیلی قوی کرد

فرانسه هم یاد گرفت

مهارت پژوهشی و بعد ...(تموم میشه این دنیای خاکستری، وارد یه دنیای آزاد می‌شی=))

دیگه بخاطر یه آی پد ساده و یه زندگی معمولی و یه ارتباطات علمی ساده له له نزدن!



https://t.me/playlistdc/555

{موزیکی که عمیقا بهش به اپلای فکر می‌کنم} باید رفت!

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید