ویرگول
ورودثبت نام
farmooon
farmooon
خواندن ۵ دقیقه·۵ سال پیش

آیا در سامانه تهران من بازیابی رمز امکان پذیر است؟

در سامانه تهران من بازیابی رمز با دو روش انجام می شود؛ یکی به کمک نام کاربری و یکی به کمک کد ملی. تنها کافی است روی گزینه ورود در سمت چپ بالای سایت کلیک کنید تا صفحه ورود اطلاعات برای شما باز شود. سپس در پایین‌ترین قسمت کادر ورود اطلاعات، روی گزینه "بازیابی نام کاربری و رمز عبور" کلیک کنید. یا اینکه در سمت چپ و بالای سایت مستقیما روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید و به این ترتیب به یکی از دو روش یاد شده در سامانه tehran man بازیابی رمز را انجام دهید.


سامانه تهران من بازیابی رمز

بازیابی از طریق شماره ملی

در سامانه تهران من بازیابی رمز از طریق شماره ملی بسیار ساده است. روی این گزینه کلیک کنید و شماره ملی و تصویر امنیتی را در قسمت مربوطه درج کنید و سپس به مرحله بعد بروید؛ در مرحله بعد، باید نام کاربری و کد تاییدی را که به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه پیامک شده است، وارد قسمت مربوطه کنید. سپس رمز عبور جدید را برای سامانه تعریف کنید؛ توجه داشته باشید که طول کلمه عبور نباید از 8 کاراکتر کمتر باشد. همچنین کلمه‌ عبور نباید شامل و یا شبیه نام کاربری تعیین شود. کلمه عبور حتما باید حداقل شامل حروف و اعداد باشد. می توانید از گزینه suggest strong password استفاده کنید. در نهایت گزینه ارسال را بزنید.

بازیابی از طریق نام کاربری

در این روش شما فقط رمز عبور خود را فراموش کرده اید، ولی نام کاربری را می دانید. بنابراین نام کاربری را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس کد تاییدی را که به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه پیامک شده است، وارد قسمت مربوطه کنید. سپس رمز عبور جدید را برای سامانه تعریف کنید؛ توجه داشته باشید که طول کلمه عبور نباید از 8 کاراکتر کمتر باشد. همچنین کلمه‌ عبور نباید شامل و یا شبیه نام کاربری تعیین شود. کلمه عبور حتما باید حداقل شامل حروف و اعداد باشد. در نهایت گزینه ارسال را بزنید.

در سامانه تهران من بازیابی رمز چه فایده ای دارد؟

ممکن است کاربری در دفعات مختلف ولی با فاصله زمانی زیاد وارد سامانه تهران من شود، بنابراین اگر اطلاعات خود را برای بار اول در سامانه ذخیره نکرده باشد، احتمالا رمز عبور و نام کاربری خود را فراموش می کند. باید بدانید که جایی برای نگرانی نیست، زیرا در سامانه تهران من بازیابی رمز امکان پذیر است. از روشی که در قسمت قبل شرح دادیم به راحتی می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.


سامانه تهران من چه خدماتی ارائه می دهد؟

سامانه تهران من یک سامانه پرکاربرد برای تهرانی‌ها است. در این سامانه سرویس‌های بسیار زیادی ارائه می شود که هر کدام به نحوی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. از جمله این سرویس‌ها باید به خرید طرح ترافیک و محاسبه عوارض بدهی طرح ترافیک اشاره کرد. خدمات و سرویس‌های این سامانه به گونه‌ای طرح‌ریزی شده است که تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند. این سامانه در حقیقت هم خدمات ارائه می‌ دهد و هم تازه‌ترین اخبار و اطلاعات را درباره شهر تهران در اختیار پایتخت‌نشینان قرار می‌دهد.

نحوه ثبت نام در سامانه تهران من

صرف نظر از اینکه در سامانه تهران من بازیابی رمز چگونه انجام می شود، مهم است که بدانیم نحوه ثبت نام در این سامانه چگونه است؛ برای ثبت نام در سامانه «تهران من» پس از ورود به این سایت در سمت چپ و بالای سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید. در صفحه جدید روی گزینه "شخص حقیقی" کلیک کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید. سپس فیلدهای کد ملی، تاریخ تولد و کد پستی، نام پدر و آدرس را پر کنید، کد امنیتی را با دقت تایپ کنید و به مرحله بعدی بروید. در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود، آدرس ایمیل، شماره موبایل، شماره تلفن ثابت و تصویر کارت ملی خود را وارد کنید و وارد مرحله بعد شوید. برای انتخاب رمز عبور و نام کاربری، به توضیحاتی که پایین هر فیلد آمده است، توجه کنید. تمام گزینه‌هایی که ستاره دار هستند، از جمله آدرس ایمیل و شماره موبایل، حتما باید پر شوند. پس از پر کردن این فیلدها به صفحه بعد بروید و کدی را که به شماره موبایلی که در قسمت قبل وارد کرده‌اید، پیامک شده است، در فیلد فعال سازی نام کاربری وارد کنید و دکمه ارسال را کلیک کنید. به این ترتیب ثبت نام شما تکمیل می شود و با کلیک روی گزینه ورود به سامانه می توانید به طور اختصاصی وارد صفحه کاربری خود شوید. توجه داشته باشید که می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان هم از وبسایت سامانه «تهران من» و هم از اپلیکیشن «تهران من» استفاده کنید.


آیا ترافیک تهران با اعمال طرح ترافیک حل می شود؟

نمی توانیم صراحتا بگوییم که پاسخ این سوال مثبت است. به هر حال اعمال طرح ترافیک کاری است که در تمام شهرهای شلوغ انجام و اجرا می شود؛ اما اینکه این طرح چه قدر برای تهران موثر است، نیاز به بررسی دقیق دارد. به هر حال قطعا بی تاثیر نیست، اما بی تردید نیاز به اصلاح هم دارد. برای حل معضل ترافیک فقط اعمال محدودیت‌های ترافیکی نمی تواند موثر باشد، بلکه رفتار ترافیکی مردم و به تعبیری رانندگان نیز باید اصلاح شود. باید بپذیریم که برای حل معضل ترافیک تعامل بین مردم و مسئولان است که می تواند کمک کننده و کارساز باشد. در غیر این صورت مشکل حل نمی شود و حتی کاهش هم پیدا نمی کند.


جمع بندی

درست که موضوع این بحث در مورد این بود که در سامانه تهران من بازیابی رمز چگونه انجام می شود، اما حل کردن معضل ترافیک اهمیت بیشتری از هر موضوع دیگری دارد. بیایید منطقی به موضوع نگاه کنیم، سامانه تهران من چندسالی است که راه اندازی شده است تا در حوزه طرح ترافیک تهران خدمات ارائه دهد، اما معضل ترافیک ریشه ای چندین و چند ساله در تهران دارد. خدمات و سرویس هایی که سامانه تهران من ارائه می دهد برای استفاده از طرح ترافیک است، برای کاهش تبعات معضل ترافیک در تهران هیچ چاره ای وجود ندارد جز اینکه رفتارهای ترافیکی کاربران ترافیک تغییر کند.


سامانه تهران منتهران منtehran man
فرمون | اپلیکیشن استعلام خلافی خودرو هوشمند ??? https://b2n.ir/j43624 ???
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید