ویرگول
ورودثبت نام
farmooon
farmooon
خواندن ۵ دقیقه·۵ سال پیش

تهران من دانلود، تهران من نصب

اگر عبارت تهران من دانلود را در گوگل سرچ کنید، به خوبی متوجه می شوید که گوگل در اولویت اول دانلود این اپلیکیشن را از بازار پیشنهاد می دهد و بعد سامانه تهران من را معرفی می کند. ابتدا باید بگوییم که اپلیکیشن تهران من به عنوان درگاه واحد ارائه خدمات شهرداری تهران تولید شده است. شهروندان محترم تهرانی با نصب این اپلیکیشن به خدماتی نظیر رزرو طرح ترافیک، استعلام مشخصات املاک و ثبت پیام 137 دسترسی پیدا خواهند کرد. بی تردید می دانید که سامانه my tehran یک سامانه رسمی و معتبر در حوزه ترافیک و خرید و فروش طرح‌های ترافیکی در تهران است. اپلیکیشن تهران من در کنار سایت تهران من ارائه شده است تا کاربران بهتر و راحت‌تر بتوانند از خدمات این سامانه بهره ببرند؛ اما ظاهرا این اپلیکیشن چندان هم موفق نبوده است؛ زیرا در نظرات کاربران به هیچ نظر مثبتی در مورد این اپلیکیشن برخورد نمی کنیم که این خودش جای بسی سوال و بحث و کنکاش دارد!


تهران من دانلود ، تهران من اجرا

صرف نظر از جست و جوی عبارت تهران من دانلود در گوگل، مهمترین چالش برای تمام کاربران این است که این اپ چگونه کار می کند یا به عبارت بهتر چگونه درست کار می کند و سرویس ارائه می دهد. باید بدانید که برای استفاده از نرم افزار همراه تهران من حتما باید به سامانه my.tehran.ir مراجعه کنید و ثبت نام اولیه را در این سامانه انجام دهید. شما با همان رمز عبور و نام کاربری که وارد سایت تهران من و صفحه کاربری خود می شوید، باید وارد اپلیکیشن تهران من هم بشوید. گرچه بسیاری از کاربران معترضند که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در اپلیکیشن تهران من مدام با مشکل و ارورهای مختلف روبه رو می شوند که این موضوع باید به دست برنامه سازان و مدیران این اپلیکیشن بررسی و رفع شود؛ زیرا ظاهرا اپليكيشن تهران من با هدف يكپارچه سازي خدمات شهرداري تهران به شهروندان ايجاد شده است و در واقع نرم افزاری است که خدمات شهروندي را در قالب ابزار همراه هوشمند يكپارچه کرده و از طريق يك درگاه در اختیار شهروندان قرار می دهد؛ اما مشکلات اجرایی زیادی دارد؛ با این حال روش اجرا و کاری که باید برای استفاده از این اپ انجام دهید، همین است.


اپلیکیشن تهران من چه سرویس‌هایی را ارائه می دهد؟

• ثبت خودرو شهروند جهت رزرو و خرید طرح ترافیک روزانه

• مشاهده لیست خودروهای ثبت شده جهت رزرو طرح ترافیک

• رزرو طرح ترافیک برای يكي از خودروهاي تعريف شده

• افزايش اعتبار حساب شهروندي یا کیف پول الکترونیکی برای خرید طرح ترافیک

• مشاهده تراکنش‌های مالی انجام شده توسط شهروند بابت خرید طرح ترافیک روزهای قبلی


چرا بیشتر کاربران از اپلیکیشن تهران من ناراضی هستند؟

با جست و جوی عبارت تهران من دانلود فقط مسیر نصب این اپ برای شما نشان داده نمی شود، بلکه با لیستی از نظرات کاربران که عمدتا منفی هم هستند و نارضایتی در بین آنها به وفور دیده می شود، مواجه می شوید. مثلا کاربری گفته است که این اپ اصلا حد امنیتی را قبول نمی کند؛ با وجود اینکه بارها به روش‌های مختلف این موضوع را امتحان کرده است و حتی از طریق سایت نیز نام نویسی را انجام داده است، ولی به هیچ وجه اپلیکیشن اجرا و وارد نمی شود؛ یا کاربر دیگری گفته است که به طور کلی برنامه نویسی اپ با مشکل اساسی و عمیق روبه روست. جمعا وقتی مروری کوتاه و گذری به نظرات کاربران می کنیم، خیلی ساده و راحت متوجه نارضایتی همه آنها می شویم. بسیاری معتقدند که اجرای طرح ترافیک به این شکل فقط برای گرفتن پول در ازای سرویس‌هایی است که اساسا هیچ رفاهی را برای هیچ تهرانی فراهم نمی کند که هیچ بلکه دود بیشتر و آلودگی بیشتری را نصیبش می کند و در عوض جیبشان را هم خالی می کند. در واقع انگار این طور است که هر که پول بیشتری دارد، می تواند وارد این مناطق شود و اصلا موضوع ترافیک و آلودگی و مسائل اینچنینی برای مسئولان مد نظر نبوده است. واقعا نمی دانیم و نمی توانیم و البته در جایگاهی هم نیستیم که در مورد این مسائل اظهار نظر کنیم و درستی یا نادرستی آن را مشخص کنیم؛ اما این قدر می دانیم که وقتی اپلیکیشنی به کاربران معرفی می شود، حداقل باید در مورد سرویس‌هایی که ادعا می کند ارائه می دهد، در حالی که نمی دهد، پاسخگو باشد.


تهران من دانلود یا تهران من حذفِ نصف، مسئله این است؟

با وجود این همه نارضایتی و با توجه به اینکه بسیاری از کاربران به خدمات طرح ترافیک نیاز دارند، این سوال مهم مطرح است که به هر حال اپ تهران من را دانلود کنیم یا نکنیم؟ حقیقت این است که در این باره نمی توانیم هیچ اظهار نظری کنیم؛ زیرا عادت کرده ایم حقیقت را به کاربران و مخاطبان خود بگوییم و تصمیمگیری را بر عهده خودشان بگذاریم؛ نه می توانیم در مقام حمایت از این اپ برآییم و نه در مقام ردِّ حمایت. فقط می توانیم هر آنچه واقعیت است در مورد اپلیکیشن تهران من بازگو کنیم و تصمیم گیری را بر عهده خود کاربر بگذاریم که این اپ را نصب کند یا نکند. پیشنهاد ما این است که یک بار امتحان کنید و اپلیکیشن تهران من را نصب کنید، یا درست اجرا می شود و می توانید از آن به خوبی استفاده کنید و یک نظر مثبت در میان تمام نظرهای منفی ثبت کنید یا اینکه مجددا اجرا نمی شود و یک نظر منفی به سایر نظرات منفی اضافه می شود.


جمع بندی

بیایید واقع نگر باشیم و موضوع را از همه جوانب بنگریم و بررسی کنیم؛ ارائه یک اپ برای در اختیار گذاشتن خدمات به سبک نوین و بر اساس تکنولوژی‌های روز و متداولِ حال حاضر مانند برنامه خلافی خودرو و غیره، حقیقتا اقدام بزرگ و موثری است؛ اما نباید فراموش کنیم که هر برنامه ساز و هر نهاد و سازمانی که اپلیکیشنی را ارائه می دهد، در برابر عملکرد آن مسئول است. نمی گوییم که اصلا نباید اشکالی در کار باشد، اما انتظار داریم که وقتی اشکالی در کار است، مسئولان برای رفع آن اقدام موثری انجام دهند و مشکل را رفع کنند. سوال مهم این است که وقتی این حجم نارضایتی از اپلیکیشن تهران من در بخش نظرات دیده می شود و ثبت می شود و نمایش داده می شود، آیا فقط یک نفر از مسئولان و طراحان این اپ این حجم نظرات منفی و اعتراض گونه را ندیده اند که حداقل پاسخی دهند و یا کاری برای رفع مشکل انجام دهند؟


تهران منtehran manسایت تهران من
فرمون | اپلیکیشن استعلام خلافی خودرو هوشمند ??? https://b2n.ir/j43624 ???
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید