ویرگول
ورودثبت نام
farmooon
farmooon
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خرید طرح ترافیک از سامانه تهران من

فروش طرح ترافیک روزانه فقط و فقط از طریق سایت تهران من امکان پذیر است. بر خلاف سال‌های گذشته که خرید طرح ترافیک به صورت سنتی و در باجه‌ها و دکه‌های روزنامه فروشی امکان پذیر بود، این سال‌ها، دیگر خرید و فروش طرح ترافیک روزانه به صورت سنتی انجام نمی شود و فقط سامانه تهران من مسئول این کار است.

---> برای خرید طرح ترافیک با موبایل کلیک کنید <---

---> خرید طرح روزانه، هفتگی و ماهانه کلیک کنید <---

---> استعلام و خرید طرح ترافیک کلیک کنید <---

هزینه خرید و فروش طرح ترافیک روزانه چه قدر تمام می شود؟

در حالی که بسیاری از کاربران ترافیک از قیمت خرید طرح ترافیک یا خلافی طرح ترافیک راضی نیستند و آن را بالا و زیاد می دانند، شهرداری معتقد است که با وجود تسهیلات و تخفیفاتی که برای شهروندان در نظر گرفته است، درآمد چندانی از فروش طرح ترافیک روزانه ندارد. در هر صورت ظاهر داستان طرح ترافیک این طور نشان می دهد که نه قیمت خرید طرح ترافیک برای کاربران ترافیک راضی کننده است و نه قیمت فروش طرح ترافیک روزانه برای مسئولان. در هر صورت هر دو طرف معامله راضی باشند یا نباشند، در حال حاضر قانونی است که تصویب شده است و نمی توان آن را تغییر داد.

قیمت فروش طرح ترافیک روزانه برای شهرداری چه قدر تمام می شود؟

بسته به اینکه هر کاربر تا چه اندازه بتواند از تخفیفات طرح ترافیک استفاده کند، قیمت فروش طرح ترافیک روزانه کم و زیاد می شود. قبل از هر چیزی باید بدانید که در قوانین جدید طرح ترافیک، خرید و فروش طرح فقط به صورت روزانه انجام می شود. قیمت طرح بر اساس چهار فاکتور معاینه فنی، ساعت تردد، محدوده تردد و محل سکونت کاربر تعیین می شود. بنابراین سامانه تهران من برای فروش طرح ترافیک روزانه به کاربران باید به این چهار فاکتور توجه داشته باشد و قیمت را تعیین کند. در یک قاعده و قانون کلی باید بدانید که قیمت فروش طرح ترافیک روزانه برای کاربری که معاینه فنی عادی دارد، ساکن هیچ کدام از محدوده‌های ترافیکی نیست و می خواهد در ساعت دو سر اوج در هر دو محدوده ترافیک تردد داشته باشد، در حداکثرترین حالت ممکن محاسبه می شود. به تناسب بهره‌مندی از تخفیفات مختلف این قیمت حداکثری کاهش پیدا می کند و کم می شود.

تاثیر تخفیفات در قیمت فروش طرح ترافیک روزانه

بدیهی است که تخفیفاتی که برای فروش طرح ترافیک روزانه به کاربران ارائه می شود، در قیمت فروش طرح ترافیک روزانه تاثیر دارد. به طور کلی ساکنان محدوده‌های ترافیکی از تخفیف 50 درصدی، خودروهای دارای معاینه فنی برتر از تخفیف 25 درصدی و خودروهای هیبریدی از تخفیف 90 درصدی برای خرید طرح ترافیک بهره مند هستند. اینکه کدام خودرو می تواند از این تخفیفات استفاده کند، بسته به این موضوع است که چه نوع خودرویی است یا چه نوع معاینه فنی دارد و در کدام محدوده طرح ترافیک زندگی می کند.

جمع بندی

خرید و فروش طرح ترافیک روزانه در سامانه تهران من فقط پس از ثبت نام در این سامانه امکان پذیر است. بنابراین اگر می خواهید طرح ترافیک رزرو کنید یا بخرید یا می خواهید از حق تردد رایگان خود در محدوده کنترل آلودگی هوا استفاده کنید، باید در سامانه تهران من ثبت نام کنید. فراموش نکنید که ثبت نام در سامانه تهران من فقط محدود به ثبت اطلاعات هویتی کاربر نیست. بلکه لازم است اطلاعات خودرو نیز در سامانه تهران من ثبت شود تا با توجه به ویژگی‌های خودرو، عوارض طرح ترافیک محاسبه شود و فروش طرح ترافیک روزانه به خودرو از طریق سامانه تهران من انجام شود. بدیهی است که بدون ثبت اطلاعات خودرو در سامانه تهران من، امکان استفاده از سرویس‌های این سامانه وجود ندارد.

طرخ ترافیکخرید طرح ترافیکسامانه تهران منسایت تهران من
فرمون | اپلیکیشن استعلام خلافی خودرو هوشمند ??? https://b2n.ir/j43624 ???
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید