ویرگول
ورودثبت نام
farmooon
farmooon
خواندن ۴ دقیقه·۵ سال پیش

قابلیت ها و امکانات وب سایت تهران من

اگر دارنده وسیله نقلیه ی موتوری باشید، حتما سر و کارتان به وب سایت تهران من افتاده است. این سامانه دارایی ویژگی های مختلفی است که هر یک به نوعی در کمک به انجام امور مربوط به شهروندی و خدمات خودروها عمل می کنند. اگر بخواهید در سریع ترین و کمترین زمان ممکن از امکانات وب سایت Tehran man استفاده کرده و خدمات آن را به کار گیرید، خوب است که به صورت فهرست وار با خدمات و قابلیت های این سامانه شهری تهران؛ آشنا شوید.

در ادامه می توانید با خدمات وب سایت تهران من و امکاناتی که در اختیار شهروندان تهرانی قرار می دهد، آشنا شوید. البته شما می توانید از طریق برنامه خلافی خودرو نیز به تمامی امکانات مربوط به خودروی خود دست یابید.


ثبت نام در وب سایت تهران من

پیش از هر چیزی باید بگوییم که برای استفاده از وب سایت تهران من، باید نسبت به ثبت نام و ورود اطلاعات خود در این سایت اقدام کنید. سپس می توانید از هر یک از خدمات تهران من به راحتی و در کمترین زمانی بهره مند شوید.


خدمات وب سایت تهران من

چنان چه در بالا نیز ذکر کردیم؛ وب سایت تهران من ارائه دهنده خدمات گوناگون شهروندی و خودرویی است. این خدمات به شرح زیر هستند:

• خدمات سرویس های شهروندی: در این سرویس می توانید به بخش خدمات کار، گزارش ها و پشتیبانی CTS وارد شده و از امکانات هر بخش بهره مند گردید. در ضمن در این قسمت به اخبار مربوط به سرویس های شهروندی مختلف نیز دسترسی دارید که هر یک می توانند موضوعات مهمی را یادآور شده و یا خبررسانی نمایند.

• خدمات نشانی دفاتر خدمات الکترونیک شهر: شما به دلایل مختلفی به دفاتر خدمات الکترونیک در شهر نیاز خواهید داشت و گاه و بیگاه ممکن است نیاز به مراجعه به یکی از این دفاتر داشته باشید. برای اطلاع از آدرس دفترهای خدمات الکترونیک شهر می توانید به این بخش وب سایت مراجعه نمایید. در این بخش نشانی دفاتر خدمات الکترونیکی مناطق مختلف شهرداری به ترتیب ثبت شده است.

• خدمات سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودروها: در سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودروها باید اطلاعاتی خودروی خود شامل شماره پلاک خودرو و نیز مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس لازم است که شناسه امنیتی را به طور دقیق و بدون اشتباه در کادر مربوطه بزنید. به علاوه اطلاعیه ثبت شده در این بخش خدمات نیز به شرح: "به اطلاع شهروندان محترم می رساند پرداخت عوارض شهرداری مربوط به تردد در محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا در مرکز بیهقی و نیایش الزامی می باشد." است.

• خدمات نقشه شهر تهران: این یکی از بهترین خدمات وب سایت تهران من است. از طریق نقشه ارائه شده در این بخش می توانید مسیریابی در نقاط مختلف شهر را به انجام رسانیده و همین طور ترافیک معابر را مشاهده کنید. به علاوه اماکن تهران، لایه های گویاساز، شماره شناسایی ملک، جستجوی بهشت زهرا و غیره از دیگر امکانات این قسمت هستند.


• خدمات سامانه حمل و نقل بار و کالا (بارانه): برای به کار بردن امکانات سامانه حمل و نقل بار و کالا که نام اختصاری آن بارانه است؛ باید نسبت به ثبت نام در وب سایت تهران من اقدام کرده باشید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل ثبت ناوگان ، دریافت سهمیه طرح ترافیک . صدور باربرگ از این سامانه صورت می گیرد. لذا تکمیل اطلاعات در سامانه حمل و نقل بار و کالا ضروری است.

جهت استفاده از این بخش باید نام کاربری و رمز عبور خود را در سامانه حمل و نقل بار و کالا وارد سازید.

• خدمات سامانه ثبت نام موسسات کرایه اتومبیل: در سامانه ثبت نام موسسات کرایه اتومبیل نیز نیاز به ثبت نام در وب سایت Tehran man دارید. در صورتی که از پیش ثبت نام را انجام داده اید؛ اکنون باید نام کاربری و رمز عبور خود را در این بخش وارد کنید. در غیر این صورت ابتدا مراحل ثبت نام را که تنها چند دقیقه به طول می انجامد، انتخاب کرده و سپس دوباره به بخش سامانه ثبت نام موسسات کرایه اتومبیل وارد شوید.

• خدمات استعلام بدهی طرح ترافیک و پارک حاشیه ای: قابل توجه ترین قسمت در این سامانه را باید بخش مربوط به خرید طرح ترافیک و یا پرداخت بدهی طرح ترافیک بدانیم. در این بخش می توانید از روش های حضوری و غیرحضوری استعلام و پرداخت بدهی خودرو استفاده کنید. این روش ها شامل پرداخت به صورت آنلاین با کارت بانکی، پرداخت با شماره گیری *137*3*3#، پرداخت از طریق شارژ کیف پول در سایت تهران من با مراجعه به قسمت فهرست ترددهای خودرو، پرداخت از طریق درگاه های همکاران، مراجعه به دفاتر الکترونیک شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت هستند.


نتیجه گیری

همان طور که مشاهده کردید وب سایت تهران من با داشتن قابلیت خرید طرح ترافیک و سایر خدمات شهروندی؛ یک سامانه کاربردی به حساب می آید و می توانید بالاترین بهره وری را از آن به دست بیاورید.



سایت تهران منتهران من
فرمون | اپلیکیشن استعلام خلافی خودرو هوشمند ??? https://b2n.ir/j43624 ???
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید