ویرگول
ورودثبت نام
فرناز پاک‌بین
فرناز پاک‌بین
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دعاهای قشنگ مناسب شب‌آرزوها

درخواست بنده‌ای فروتن خوار و افتاده :

که با من مدارا کنی و به من رحم کنی و به آنچه روزی‌ام نموده‌ای خشنود و قانع بداری و در تمام حالات در عرصه‌ی فروتنی‌ام قرارده.


پروردگارم، اعضایم را در راه خدمتت نیرو بخش و دلم را بر عزم و همّتت محکم کن و کوشش در راستای پروایت و دوام در پیوستن به خدمتت را به من ارزانی دار تا به‌سویت در میدان‌های پیشتازان برانم؛ و به‌سویت در میان شتابندگان بشتابم(همون السابقون السابقون) و مشتاقانه به سوی قربت در میان مشتاقان قرار گیرم و همانند مخلصان به تو نزدیک شوم و چون یقین آوردگان از جاه و عظمت تو بهراسم و با اهل ایمان در جوارت گرد آیم.


خدایا! هرکس مرا به بدی قصد کند تو قصدش کن و هرکس با من مکر ورزد تو نسبت به او چاره‌سازی کن و مرا از بهره‌مندترین بندگانت نزد خود و نزدیک‌ترینشان در منزلت به تو و ویژه‌ترینشان در رتبه به پیشگاهت بگردان، زیرا این همه به دست نیاید جز به فضل و احسان تو، خدایا!


با جودت به من جود کن و با بزرگواری‌ات به من نظر انداز؛ و با رحمتت مرا نگاهدار و زبانم را به ذکرت گویا کن و دلم را به محبتت شیفته و شیدا فرما و بر من منّت گذار با پاسخ نیکویت و لغزشم را نادیده انگار و گناهم را ببخش، زیرا تو بندگانت را به بندگی فرمان دادی و به دعا و درخواست از خود دستور دادی و اجابت دعا را برای آنان ضامن شدی.


پس ای پروردگار من فقط روی به‌سوی تو نهادم و دستم را تنها به جانب تو دراز کردم، پس تو را به عزّتت سوگند می‌دهم که دعایم را مستجاب کنی و مرا به آرزویم برسانی و امیدم را از احسان و فضلت ناامید نکنی و شرّ دشمنانم را از پری و آدمی از من بازداری.


بخش‌هایی از دعای کمیل(از زبان امام علی عزیز❤)??



خدایا قرار ده نفسم را آرام در برابر تقدیرت،

خشنود به قضایت، حریص به ذکر و دعایت،

عاشق به برگزیده دوستانت،

محبوب در زمین و آسمانت،

شکیبا بر نزول بلایت،

سپاسگزار بر فزونی نعمت‌هایت،

یادکنندۀ عطاهای کاملت،

مشتاق به شادی لقایت،

توشه برگیرنده تقوا برای روز پاداشت،

پیرو روش‌های اولیایت،

جداکننده (خویش) از اخلاق دشمنانت،

غافل از دنیا به سپاس و ثنایت.


بخش‌هایی از دعای امین‌الله



هردوتا دعا به ترجمه‌ی آقای انصاریان بودن

دعابخش‌هایی دعایشب آرزوهالیله الرغائب
مبارز دائمی با "خب که چی"؟ از صاحبین کانال https://t.me/farandfaz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید