ویرگول
ورودثبت نام
Amber Eye
Amber Eye
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

چطور بهتر آواز بخونیم؟

اینم منم🥺 - ساخته شده توسط خودم (پرامپتش) و به کمک bing
اینم منم🥺 - ساخته شده توسط خودم (پرامپتش) و به کمک bing

درود یکی از راه هایی که میتونید صدای بهتری بسازید و در نهایت میتونید خوب آواز بخونید .

اینه که بمی و زیری نت ها رو تشخیص بدید.


من مدتی هست که دارم این کار رو میکنم و سعی میکنم بمی و زیری نت ها رو برای خودم مشخص کنم.

شاید بگید حالا چرا اینجا میگی، من کلا دوست دارم تجربیات و چیزایی که یاد میگیرم رو به اشتراک بگذارم به نوعی این بخشی از سبک زندگیه منه. این به این معناست که من استاد نیستم❤ پس اگر شما استادید یا بیشتر میدونید این صفحه رو مال خودتون بدونید و بنویسید❤

برای این که بهتر با این قضیه آشنا بشید. 🎙 ویس رو گوش بدید روشش رو اونجا گفتم. یک دقیقست❤

چنل تلگرام من

من اینجا (توی چنل) در مورد همه چیز میزارم🥺 از برنامه نویس و هر چیزی که یاد میگیرم.
آوازآهنگهنر
انسان یک گونه نقاد ، هنرمند و هوشمند است ! به همین خاطر است که پرسشگری میکند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید