ویرگول
ورودثبت نام
faryad
faryad
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مزایا و معایب یخچالهای اینستاویو

به تازگی برندها روی یخچالهایی مانور می دهند که با زدن ضربه روی یک قسمت بدنه شان می توان داخل آنها را مشاهده کرد. من این یخچالها رو بررسی کردم تا بفهمم مزیت آنها نسبت به بقیه یخچالها چیه؟

تا جایی که من متوجه شدم این قابلیت بیشتر جنبه تزئینی داره، ولی برندهای سازنده مدعی هستند چون از باز و بسته شدن غیر ضروری جلوگیری میشه باعث کاهش مصرف انرژی، افزایش راندمان و طول عمر یخچال میشه. که با توجه به اینکه فقط یک قسمت یخچال قابل مشاهده است زیاد نمیشه در این مورد مطمئن بود. مگر اینکه در این قسمت وسایل پر مصرف قرار بگیرند تا فرد با دیدن مقدار باقیمانده انها نیازی به باز کردن درب یخچال نداشته باشد.

درمورد عیب این نوع یخچالها من چیز خاصی پیدا نکردم. قیمت آنها نسبت به مدلهای ساید بای ساید تفاوت زیادی نداره و نمیشه قیمت رو یک عیب دانست.

تنها عیبی که خریداران برای این نوع بیان کردن این بود که مهمان ها و کودکانشان به عنوان سرگرمی داخل یخچال را بدون اجازه می دیدند :)

در کل به نظرم اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید با چند میلیون تفاوت قیمت می توانید اینستاویو هم بخرید.

این مدل یخچالهای door in door در برند ال جی با حرف x مشخص شده اند و در برند سامسونگ آنها را به عنوان food showcase یا فمیلی هب hub family می شناسند.


یخچالیخچال اینستاویویخچال دور این دوریخچال فمیلی هبیخچال ساید
علاقه مند به بررسی تکنولوژی های جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید