ویرگول
ورودثبت نام
farzanenaghshbandy
farzanenaghshbandy
خواندن ۵ دقیقه·۵ سال پیش

چجوری جیبت رو تو مغزت خالی کنی ؟

جیبت رو تو مغزت خالی کن!!!

همه ی ما میدونیم که باید برای رشد شخصی خودمون هزینه کنیم و به قولی اون پولی که خیلی وقتا صرف چیزایی میشن که به دردمون نمیخورن رو باید صرف چیزایی کنیم که مطمئنیم تو آیندمون تاثیر میزارن پس تا پایان این مطلب همراهمون باشین تا بهتون بگیم که چجوری جیبتون رو تو مغزتون خالی کنین .شاید برداشت ما از جمله ی بالا این باشه که همه ی دارایی هامون رو برای ذهنمون خرج کنیم . ودرستش هم همینه حالا میگم چرا ؟به قولی میخوایم بررسی کنیم  که چجوری جیبت رو تو مغزت خالی کنی ؟ میدونیم که هر آدمی که از نظر مالی موفق بوده اولین کاری که کرده گذروندن دگرگونی و تحولی بوده تا اون ادمی بشه که توانایی رسیدن به اون موفقیت رو داره یه خورده رسمی تر بگم اون آدم روش های توسعه فردی رو یاد گرفته ، حالا این موفقیت و دگرگونی این بوده که اون ادم اومده و بهترین شکل سرمایه گذاری رو انجام داده و بهترین شکل سرمایه گذاری پرورش فردیه دلیلش هم خیلی پیچیده نیست اگر بتونیم به طور فعال خودمون رو بهبود بدیم و اگاهی هامون رو ببریم بالا و مهارت و دانش گسب کنیم (البته در راستای استعداد و علاقمون )میشه به مرز توانایی های خودمون برسیم و درک کنیم که چه کارایی میتونیم انجام بدیم همه ی اینا به این معنیه که داریم رو بزرگترین دارایی خودمون سرمایه گذاری میکنیم یعنی خودمون .

پس تصمیم بگیر خودت رو پرورش بده از دایره ی راحتیت بیا بیرون موفقیت مالی خودش میاد باز هم باید یه جمله رسمی بگم به قولی اگه راه های توسعه فردی رو یاد بگیری بهتر میتونی هدف و مسیر پیش روتو بشناسی البته تلاشت هم خیلی مهمه ببین دوست من توسعه فردی چیزی نیست که به راحتی به دست بیاد زمان و تلاش و صبر میخواد و نیازه مه زمان زیادی رو برای توسعه فردی خودت بزاری البته یادت نره صبر و تحمل هم باید داشته باشی اگه این مشخصات رو داری بزن برین ؟؟؟؟؟؟

میخوایم تا آخر مطلب با هم ببینیم :

توسعه فردی چیه ؟

چجوری پولامون رو تو مغزمون خرج کنیم ؟

چجوری برای توسعه فردی خودمون هزینه کنیم ؟

راه های توسعه فردی به درآمد منجر میشن ؟

آدما از کجا شروع کردن ؟

خب شاید برات جالب باشه که بدونی  ادمایی که به موفقیت مالی رسیدن از کجا شروع کردن:

مثلا جف واکر، کسی که به مرد ۴۰۰ میلیون دلاری مشهوره (بله ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار)، برای یکی از محصولاتی که راه‌اندازی کرد یه «ساعت میلیون دلاری» رو تجربه کرد (یعنی ۱ میلیون دلار درآمد در عرض ۱ ساعت.)

وقتی اون در یه ویدیو داستان موفقیت خودش رو تعریف کرد، تعجبی نکردم که داستانش با پرورش و رشد شخصی خودش شروع شد:

«یکی از مهم‌ترین دلایلی که امروز من به اینجا رسیدم اینه که حدود ۱۵ سال پیش، بعد از اینکه بارها و بارها یه برنامه تبلیغاتی رو تماشا کردم…در اون زمان زندگی من کاملا راکد شده بود – آینده خاصی نداشتم، به جای خاصی نمی‌رسیدم. و تقریبا هیچ پولی هم نداشتم. اینکه ۱۲۹ دلار خرج یه ویدیوی انگیزش و موفقیت بکنم تصمیم خیلی بزرگی بود.ولی همون‌طور که گفتم… ناباوری رو کنار گذاشتم و رفتم تلفن رو برداشتم و اون محصول رو سفارش دادم. و به محض اینکه اون ویدیوی آموزشی به دستم رسید، افتادم به جونش. تک‌تک گام‌ها رو دنبال کردم…
دربه‌در دنبال این بودم که زندگیم رو تغییر بدم…و همه چیز از همین‌جا شروع شد… زندگیم از رکود به پیشرفت و صعودی رسید که هنوز حتی خودم هم به زور باورم می‌شه. خیلی راحت می‌بینم که سرنخ همه چیز به خرید اون دوره ویدیویی می‌رسه و اینکه بهش عمل کردم.

رویای همه ی ما اینه که همچین در آمدی داشته باشیم البته، برای اینکه چنین درآمدی داشته باشی باید بدونی داری چه کار می‌کنی. ولی این فقط یه روی سکه است. روی دوم و مهم‌تر سکه اینه که اول از درون رشد کرده باشی. و بعد سودش رو برداشت کنی درسته که ما همیشه دنبال آرزوهامون هستیم و خیلی ماها به این فکر میکنیم که پول میتونه ما رو به آرزوهامون برسونه اما یه چیز جالب که من بهش رسیدم اینه که برای من پول نتونسته منو به خواسته هام برسونه من وقتی خودم رو پرورش دادم و تواناییهام رو درک کردم به پول رسیدم به قول همون جمله رسمی ها من روی توسعه فردی خودم کار کردم و بعد به فکر پول در آوردن افتادم .

پس حرف من ساده است: اول روی خودت سرمایه‌گذاری کن این چیزیه که من عمیقا بهش اعتقاد دارم. باید این تکنیک‌های فردی رو یاد بگیری تا تو رو به جلو ببره روی رشد شخصی خودت سرمایه‌گذاری کن و به خودت و ذهن خودت مسلط شو نمیخوام بهتون امید واهی بدم و مثل این سخنران های انگیزشی صحبت کنم اما میخوام بگم که برای اینکه تو زندگیمون به اهدافمون برسیم کافیه یک سری کار انجام بدیم و مهمترین کالری که به نظر من باید انجام دادن به دست آوردن مهارت هاییه که بهشون علاقه داریم من شدیدا به این معتقدم که چیزی به نام آدم باهوش یا خنگ وجود نداره و تفاوت آدما با هم تو تلاششون هستش اون کسی که تلاش و پشتکار زیادی داشته و به خواسته های زندگیش رسیده رو میگم باهوش بوده اما اون کسی که نتونسته توانایی های خودش رو بشناسه و به همه بفهمونه که چه توانایی هایی داره رو میگیم خنگ اما اصلا این طور نیست این دونفر فقط تو مقدار تلاششون متفاوت عمل کردن .

سخن آخر :یه ذهنیت قوی از خودت  بساز، هدفت در زندگی رو کشف کن و یاد بگیر که از اشتیاق خودت بهره بگیری. یه رویای جذاب بساز و یاد بگیر که برای اون رویا هدف تعیین کنی و برای این هدف‌ها دست به عمل بزنی. یاد بگیر چطور ذهنت رو خوب متمرکز کنی و اصول پایه مدیریت زمان و کار مفید رو یاد بگیر.اصول توسعه فردی و راه های توسعه فردی رو یاد بگیر . مطالعه کن  و بعد بهش عمل کن.

جواب می‌ده! خیلی زیاد

منبع : irprogram.com

توسعه فردیموفقیتچجوری خودمون رو توسعه بدیم ؟راه های توسعه فردیسرمایه گذاری برای خود
من فرزانه نقش بندی هستم مدیر وب سایت irprogram.com و مدیرعامل شرکت فرزان فناوران پویان .تقریبا 7 ساله که در حوزه برنامه نویسی وب و موبایل فعالیت میکنم .من یه آدم پر شور و خلاقم ....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید