ویرگول
ورودثبت نام
Farzin.rb70
Farzin.rb70
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

سلام دنیا!


بالاخره شرایطی ایجاد شد که شروع به نوشتن در ویرگول کنم. بی تشکر از کرونا!

این مقدمه صرفا برای اینه که یادم باشه هدف از شروع نوشتن در ویرگول و ... چی بوده.

چند وقت پیش هدفی شکل گرفت که برای معرفی بهتر خودم و کارم یک وبلاگ راه بندازم و خود این راه اندازی وبلاگ کمک کنه که برنامه نویسی وب هم یاد بگیرم. اما کمی بعد تر به این نتیجه رسیدم که این کار راحت تر هم میتونه انجام بشه؛ویرگول،مدیوم و....

اما در مورد چی میخوام بنویسم؟؟! اول از همه الکترونیک و برنامه نویسی امبدد. چرا؟ این روزا خیلی سایت و وبلاگ در حوزه برنامه نویسی وب میبینم . توضیحات خیلی موثر و خوبی دارن و بخش رفع اشکال هم خوب کار میکنه ولی در بخش الکترونیک و امبدد سیستم ها این اموزش خیلی محدوده و مشکل اساسی تر اینه که همه یه پروژه ساده تو اون مورد گذاشتن و هیچ کس از چالش هایی که تو مسیر طراحی تا تولید پیش میاد چیزی نمیگه . البته https://sisoog.com و امثالهم میتونن نمونه های خوبی باشن برای من و همه.

دومین موردی که سعی میکنم در موردش بنویسم اطلاعاتیه که در مسیر یاد‌گیری برنامه نویسی وب و لینوکس کسب کردم. و از این کار دو هدف رو دنبال میکنم. اول اینکه اماتور ها بهتر به مشکل ها میپردازند( شاید عجیب به نظر بیاد این حرفم ولی واقعیت آینه که حرفه‌ای ها دونستن خیلی از مسائل رو بدیهی فرض میکنند در صورتی که نیست و این یکی از مشکلاتیه که همیشه باهاش سرو کله زدم) و این نوشته‌ها برای کسی که میخواد خودآموز شروع کنه میتونه مفید باشه. دومین دلیلم هم آینه که اگر مشکلی داشتم اینجا کسانی رو پیدا کنم که میخونن و اگر خطایی بود رفع کنن.

به امید اینکه نسبت به کاری که شروع کردم متعهد بمونم.

برنامه نویسیامبدد سیستمشروعالکترونیک
مهندس امبدد سیستم ها 🧑‍💻علاقه مند به سفر ✈️ کتاب 📚و شادی های موقتی 🍷
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید