در راستای مطلب قبلی در خصوص چشمانداز و نقشه راه برای تیمهای بازیسازی، یک کارگاه آنلاین برگزار کردم.
در این کارگاه در مورد اهمیت چشمانداز و نقشه راه و همینطور روش ترسیم آنها صحبت شد. نیمه دوم کارگاه، پاسخ به پرسشهای شرکت کنندگان و صحبت در مورد تجربیات حرفهای آنان است.
لینک ویدیوی کارگاه:
لینک اسلایدها: https://www.slideshare.net/amirhfassihi/ss-258900482/amirhfassihi/ss-258900482 اثر هنری اسلاید آخر کاری است از بهزاد نجفپور: https://www.instagram.com/behzad_najafpoor/?hl=en
فونت فارسی استفاده شده در پوستر کارگاه «وزیر» است که توسط صابر راستیکردار ساخته شده است. برای حمایت از این متخصص عزیز به این صفحه رجوع کنید: https://rastikerdar.github.io