ویرگول
ورودثبت نام
پشتیبانی، آموزش و فروش خدمات fastishop.site
پشتیبانی، آموزش و فروش خدمات fastishop.site
خواندن ۲ دقیقه·۵ ماه پیش

نوشتن یک بلاگ برای بازدید میلیونی

اخیراً یک وبلاگ نوشتم که منفجر شد.

وقتی که آن را منتشر کردم، فکر کردم لپ‌تاپ من با جریان مداوم اعلان‌ها در حال انفجار است.

حس خوبی به من دست داد.

وبلاگی که چهار روز طول کشید تا تحقیق و نگارش آن را انجام دهم، 426 هزار بازدید و 311 هزار خواندن به دنبال داشت و تاکنون به من 5795.00 دلار درآمد آورده و همچنان درحال کسب درآمد است.

عنوان وبلاگ من این بود: "صد و بیست و سومین ثروتمندترین فرد جهان می‌گوید اگر آزمایش استندفورد را بفهمی، ثروتمند می‌شوی". بیشتر شما احتمالاً از من از طریق این پست شنیده‌اید.

در این وبلاگ، موضوع اصلی در مورد ری دالیو بود، یکی از بهترین مدیران صندوق‌های سرمایه جهان، وقتی که این مقاله نوشته شد، او جزو ۱۲۳ نفر ثروتمند جهان بود. من دالیو را در اینستاگرام دنبال می‌کنم که نکاتی از مشاوره‌های او را به اشتراک می‌گذارد.

او یک ویدیوی یک دقیقه‌ای درباره تأخیر در لذت‌بردن از پول ساخت و اینکه اگر این کار را انجام دهید، با خودتان گفت‌وگوی متفاوتی خواهید داشت، تهیه کرد.

وقتی که پس‌انداز می‌کنید، سؤال طبیعی بعدی این است که این پول را کجا نگه دارم؟ وقتی که پول را برای لذت فوری خرج نمی‌کنید، یعنی پس‌انداز دارید. دالیو به یک آزمایش تحقیقاتی خوب شناخته‌شده به نام آزمایش مارشمالو استندفورد اشاره کرد. این آزمایش درباره ارائه یک گلابی به گروهی از کودکان بود که می‌توانستند 15 دقیقه صبر کنند و دو گلابی دریافت کنند. نتایج نشان داد کودکانی که می‌توانستند تاخیر در لذت‌بردن از گلابی را تحمل کنند، نتایج زندگی بهتری داشتند از نظر تحصیلات، سلامت، درآمد و سایر نتایج زندگی.

نظرات در اینترنت نیز به دلیل نظرات مختلف، از مشروعیت نظر دالیو گرفته تا گروه‌های دیگری که از عقل سلیم برخوردار نبوده و به هر طریقی بحران آفرین بوده‌اند، متنوع بود. این نظرات مختلف واکنش‌هایی چون مشاجره و شوخی را به دنبال داشته‌اند.در نهایت، این وظیفه من به عنوان یک نویسنده است که داستان منشأ بی‌انگیزه را پیدا کنم و آن را با خوانندگان به اشتراک بگذارم تا آن‌ها را الهام بخش کنم.

چگونه یک بلاگ نوشتم که بازدید میلیونی گرفت
چگونه یک بلاگ نوشتم که بازدید میلیونی گرفت


بلاگنوشتن بلاگنوشتن بلاگ میلیونیبازدید میلیونی بلاگوبلاگ
پشتیبانی، آموزش و فروش خدمات موبایل اندروید، آیفون اپل و کامپیوتر ویندوز از طریق خدمات نرم افزارهای نپسترنت و v2ray
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید