ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه محسنی
فاطمه محسنی
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ روز پیش

از utick.ir هیچی نخرید :)

الان ۸ روز میشه که من یک اکانت کورسرا رو با قیمت ۱۹۸ هزار تومن از utick خریدم . بعدش متوجه شدم نماد الکترونیکش منقضی شده ولی فک نمیکردم خیلی مسئله مهمی باشه .

چون روز تعطیل بود صبر کردم تا فرداش اکانت رو بهم تحویل بدن . هیج sms یا email ای نیومد پس گفتم برم تو سایت لاگین کنم ببینم اکانت رو ساختن یا نه .

بماند که لاگین نمیشه و فک کنم کلا فرایند لاگینشون سرکاریه :)

تغییر پسورد لاگین هم سرکاریه :)

به پشتیبانی تلگرام پیام دادم . خودشو معرفی کرد که سلام من محسن منعم (دزد) هستم و پیگیری میکنم .

خلاصه پیگیری که نکرد و جواب پیام منم نداد و پولم رو هم برگشت نزد و هیچ اکانتی بهم نداد

وظیفه خودم دونستم که بهتون اطلاع بدم تا از این سایت هیچ اکانتی خریداری نکنید چون کلاه میره سرتون

utick irutickیوتیکcourseraکورسرا
برنامه نویس حوزه هوش مصنوعی و رباتیک . هم بنیانگذار ربات ماکیمان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید