ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه عزیزخانی
فاطمه عزیزخانی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

درباره ویرگول

سلام به همه دوستان ویرگولی... امروز می خوام راجع به خود ویرگول بنویسم و نظرم رو بگم که امیدوارم تاثیر مثبتی داشته باشه.

شاید یک ماه قبل، من اصلا نمی دونستم یه همچین وبسایتی وجود داره و با معرفی یکی از دوستام به ویرگول سر زدم. چیزی که در اولین بازدیدم از ویرگول به ذهنم رسید این بود که اینجا یه محیط برای تولید محتواست. به نظرم خیلی جالب اومد و با خودم فکر کردم شاید منم بتونم همین کار رو بکنم و عضو ویرگول شدم.

همه پست هایی که در ویرگول وجود داره محدود به یک یا چند موضوع نیست و این به نظرم خودش یک نکته مثبته. یعنی نیازی نیست که توی یک زمینه خاص تبحر خاصی داشته باشید تا بتونید تولید محتوا کنید. فقط کافیه هر چی بلدید رو بنویسید. درسته که این، یک نکته مثبته اما در دل خودش، یک نکته منفی هم داره. نکته منفی اش اینه که چیزایی که در پست ها می خونید ممکنه اشتباه باشن چون هیچ کس روی اون ها نظارتی نداره. بنابراین به نظرم در موضوعات علمی سعی کنید پست افرادی رو بخونید که در اون زمینه علمی، رزومه قابل قبولی هم دارند. شاید بد نباشه که افرادی که در یک زمینه خاص، تبحر دارند در پست هایی که درباره مهارتشون، نوشته میشه کامنت بذارن تا حس اطمینان بیشتری نسبت به پست ها ایجاد بشه. و افرادی که تازه کار ترند هم اعتماد به نفس بیشتری بگیرند.

وقتی که اولین پستم رو گذاشتم باید صادقانه بگم از هر لایک و هر کامنتی که دریافت می کردم بسیار بسیار زیاد خوشحال می شدم و واقعا انگیزه می گرفتم. شاید همه افراد تازه کار در زمینه تولید محتوا مثل من باشند و واقعا از لحاظ روحی نیاز به فیدبک داشته باشند. پس لطفا این کار رو بکنید و اگه پستی رو می خونید حتما کامنت بذارید حتی اگه نظرتون مخالف هست این کار رو بکنید چون واقعا افراد تازه کار نیاز به دیده شدن دارند تا انگیزه بیشتری بگیرند.

به زودی برمی گردم سراغ مباحث مربوط به OpenCL و سعی می کنم چیزهایی که توی مطالعاتم یاد گرفتم و تجربیاتی که دارم رو باهاتون به اشتراک بذارم.


ویرگولتولید محتوانظر شخصیمحتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید