ویرگول
ورودثبت نام
Fatemeh Loni
Fatemeh Loni
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کتاب‌های غیرداستانی


علاقه من به کتاب بیشتر از زمانی شروع شد که تو شهر کوچیک ما یه نمایشگاه کتاب زدن و پدرم من شش سال رو برداشت و به اون نمایشگاه برد و با یک بغل کتاب داستانی طولانی برگردوند. کتاب‌هایی که تو روزای بعد بارها و بارها برام خونده شدن تا حدی که خودم حفظشون شدم و برای عروسکام میخوندم.

گذشت تا من مدرسه رفتم و میتونستم خودم بخونم، از اون موقع یکی از بزرگترین لذت‌های من خوندن بود. داستان، شعر، کتاب‌های تاریخی و روانشناسی و فلسفی هرکدوم یه زمانی ژانر محبوب من بودن و البته داستان همیشه محبوب‌ترین بود.

اما یکسال گذشته به دلایل مختلفی به شدت کم کتاب خوندم و امسال تو برنامه‌ریزی سال جدید تصمیم گرفتم مطالعه رو از تفریح تبدیل به یکی از اهدافم کنم. و از اون‌جایی که وقتم محدوده تصمیم گرفتم بیشتر کتاب‌های غیرداستانی بخونم تا کنار لذت مطالعه بیشتر یاد بگیرم.

این پست رو نوشتم تا کتاب‌هایی که میخونم رو باهاتون به اشتراک بگذارم و شاید بعدا در مورد کتاب‌هایی که خیلی باحال بودن هم نوشتم.

لیست کتاب‌ها:

  1. جنسیت در زندگی روزمره/ماری هولمز/ ترجمه محمد مهدی لبیبی


پی‌نوشت: این پست به مرور به روز خواهد شد.

کتابغیرداستانیهدف سال جدیدمطالعه هدفمند
یه مهندس کامپیوتر که دوست داره فازی فکر کنه، فازی زندگی کنه و فازی بنویسه....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید