ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه سوری
فاطمه سوری
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نگاهی به واپسین روز های تابستان 1402


در روزی نزدیک به تعطیلات پایان هفته و تنها در خانه

از همون هفته هایی که دوست داری بری سفر اما خب می دونی جاده چالوس غرق ترافیک میشه، به چند دلیل: مصادف شدن تعطیلات رسمی و آخر هفته و نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس

با وجود ذهنی شلوغ، روتین صبحگاهی خودم رو انجام دادم و خوشحال بودم که نیازی نیست تا محل کار در ترافیک بمانم و همین میتونست بهترین ویژگی امروز باشه،

چرا که به دلیل خاصی، فعلا از مزایای دورکاری بهره می برم

پس فرصت رو غنیمت شمرده و همه انرژی خودم رو جمع و جور کردم، در جستوجوی مسیرهای تازه، صفحات وب را زیر و رو کرده و در همین حین در سایت ویرگول به معرفی یکی از استادانم ثبت نام کرده و خیلی فوری در راستای انتشار اولین متن و نوشته عزمم را جزم نمودم.

از آنجایی که این روزها در مرحله ی جدیدی از زندگی به سر می برم، مستمر در حال تلاش برای کسب اطلاعات و مهارت هستم و قطعا می دانم در این مسیر با لمس شکست هایی مواجه خواهم شد که منجر به کسب تجربیات جدید می شود. مهم تر از همه ی این ها در تلاش هستم ایده های خودم رو به بهترین شیوه ممکن محقق کنم و شما رو حتما در جریان این مسیر پرفراز و نشیب خواهم گذاشت از ابتدای مسیر تا تحقق اهداف. با من در این مسیر همراه باشید.

این متن رو به یادگار به مناسبت اولین حضور خودم در فضای ویرگول منتشر میکنم و با این امید که روزی بتوانم محتوایی پرمخاطب ارائه کنم و راه و راهکاری در محتوایم بگنجانم برای کسانی که در آینده در جایگاه امروز من هستند .

قدردان نگاه زیبای شما و در انتظار آگاهی از دیدگاه شما عزیزان هستم.?

تاریخ: بیست و دوم شهریور ماه یکهزار و چهارصد و دو

امضاء: فاطمه سوری

نویسندگیفریلنسرشغل و کارموفقیتتولید محتوا
تجربه ی لذت زیبا زیستن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید