ویرگول
ورودثبت نام
Shiruku-chan
Shiruku-chan
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دفتر خاطرات عمومی آنلاین من D:

سلام بنده شیروکو چان هستم و اومدم درباره خودم براتون بگم D:1- بنده تازه وارد هستم ۲-دنبال دوست میگردم که مثل خودم باشه مثلاً....اوتاکو باشه عاشق چیزای ترسناک باشه مثل کریپی پاستا ،فناف اندرتیل ، بندی و ماشین جوهر سازی و...و میراکلسی نباشه یا به میراکلس اهمیت نده.....چی بگم خاب انیمه مورد علاقم شیطان کش هستش D: شخصیت مورد علاقم توی شیطان کش هم اینوسوکه هست اینوسوکه خیلی عشقه D: روش اینوسوکه کراشمبعد آکادمی قهرمانانه من (توی مای هیرو آکادمی روی باکوگو کراشم)

1- بنده تازه وارد هستم

۲-دنبال دوست میگردم که مثل خودم باشه مثلاً....اوتاکو باشه عاشق چیزای ترسناک باشه مثل کریپی پاستا ،فناف اندرتیل ، بندی و ماشین جوهر سازی و...

و میراکلسی نباشه یا به میراکلس اهمیت نده.....چی بگم

خاب انیمه مورد علاقم شیطان کش هستش D: شخصیت مورد علاقم توی شیطان کش هم اینوسوکه هست اینوسوکه خیلی عشقه D: روش اینوسوکه کراشم

بعد آکادمی قهرمانانه من (توی مای هیرو آکادمی روی باکوگو کراشم)

اینم یه عکس برای پروفایل هستD: تقدیم به شما
اینم یه عکس برای پروفایل هستD: تقدیم به شما

دیگه بای


انیمهاوتاکودفتر خاطرات عمومی آنلاین منکریپی پاستا
سلام بنده شیروکو چان هستم بنده یه اوتاکو و کریپی پاستایی هستم و عاشق انیمه و انواع چیزای ترسناکن امیدوارم باهم دوستای خوبی بشیمD:
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید