ویرگول
ورودثبت نام
زودبیا تعمیرکار
زودبیا تعمیرکار
خواندن ۴ دقیقه·۸ ماه پیش

راهنمای تعمیر پکیج در شرق تهران

سلام دوستان

امروز که دارم براتون این مقاله رو مینویسم، تجربه امروز کارم هست که میخوام برای شما بازگو کنم
تا اگر شما تعمیرکار پکیج هستید، وقتی این مقاله رو میخونید، بتونید از تجربه من استفاده کنید.

امروز یکی باهام تماس گرفت و مشخص بود که از روی سایت شمارم رو برداشته. چون اول صحبت‌اش گفت که:
مشتری: سلام، من با تعمیرکار پکیج در تهرانپارس تماس گرفتم؟

من هم طبق روال همیشه جمله مشتری رو تکرار کردم که به این طریق بتونم یه شوخی کوچیک کرده باشم و یکم یخ بینمون آب بشه.
زودبیا تعمیرکار: سلام، بله شما با تعمیرکار پکیج در تهرانپارس تماس گرفتید.
اگر توی گوگل سرچ کرده باشید نمایندگی تعمیر پکیج تهرانپارس و از توی سایت با ما تماس گرفتید. خیالتون راحت که درست تماس گرفتید و خوب جایی هم تماس گرفتید. من فتحی هستم و در خدمتون هستم.بفرمایید

مشتری: پکیج خونه ما از دیشب خراب شده و بچه‌هام توی سرما هستن. میشه راهنمایی کنید من رو. که پکیج رو راه بندازم و منتظر شما بمونم تا بیاید و یه نگاهش کنید و ایرادش رو رفع کنید .

زودبیا تعمیرکار: بله حتما راهنمایی تون میکنم. میشه بهم بگید که مارک پکیج‌تون چیه؟ ایران رادیاتوره یا بوتان؟عقربه پکیج روی چه عددی هستش؟

مشتری: والا نمیدونم چیه مارکش. چیزی ننوشته روش. فقط یه مارک زده بیتا. عقربه فشار آب هم روی صفر هستش. زمانی که شیر هواگیری رو باز میکنم، از زیر پکیج آب میریزه و اونقدر ادامه داره تا عقربه دوباره صفر میشه. من ترسیدم که یک وقت اتفاقی نیفته. برای همین کلا خاموش کردم و خونه سرده.

زودبیا تعمیرکار: پکیج شما یکی از مدل‌های بوتان هست به نام بیتا. اون عقربه‌ای هم که گفتید نشون دهنده‌ی مقدار آب داخل پکیج شماست. و اون شیری هم که بازش می‌کنید و عقربه میره بالا، شیر هواگیری نیست. اسمش شیر پرکن پکیج است و زمانی که شما اون رو باز می‌کنید، آب میره داخل پکج‌تون.
لطف کنید شیرپرکن رو باز کنید تا بیاد روی عدد 1/5. یه لگن یا تشت بذارید زیر پکیج و بذارید رادیاتورهاتون رو گرم کنه تا من بیام. نگران نباشید، پکیج توی این 2 ساعت چیزیش نمیشه. فقط آب میده که من میام درستش میکنم.

پمپ پکیج بیتا و اقرات نشتی آب در 3 سال-نمایندگی تعمیر پکیج تهرانپارس
پمپ پکیج بیتا و اقرات نشتی آب در 3 سال-نمایندگی تعمیر پکیج تهرانپارس


3ساعت بعد از اینکه با مشتری صحبت کردم، رفتم سمت خونه مشتری برای انجام کار. پکج‌شون بیتا بود. ساختمان حدود 4سال ساخت بود و خودشون میگفتن شما اولین تعمیرکاری هستی که اومده برای تعمیر پکیج. وقتی قاب پکیج رو باز کردم.همه جا آب میداد. پمپ پکیج خیلی اوضاع بدی داشت.همه جاش شوره آب زده بود.

شروع به کار کردم و همه جای پکیج رو اورینگ‌هاش رو تعویض کردم و برای تست پکیج اقدام کردم.
رادیاتورها نسبتا گرم شده بود و به مشتری گفتم دست بزنید ببینید خوب هست یا نه. مشتریم اومد گفت بله. داغ شده .خوبه

توی همین حدود خانوم خانواده آمد و گفت: آقا ببخشید. میشه یه کاری کنید خونه ما گرم‌تر بشه؟ آخه ما همش خونمون سرده.
از آقای خونه پرسیدم که مگه رادیاتورها داغ نشد؟ یعنی میگید خونه‌تون سرده!!! آقای خونه گفت نه خوبه. این خانوم ما یکم حساسه و همش این رو زیاد میکنه و میگه سرده.

وقتی خودم برای کنترل کردن دمای رادیاتورها رفتم داخل اتاق خواب. دیدم که رادیاتور داغ شده. ولی نه در حدی که بتونه دست رو بسوزونه. آخه من دمای رو گذاشته بودم روی بیشترین حد و باید حداقل دستم رو میسوزوند.

برگشتم گفتم که پکج خونه‌تون مشکلی نداره
احتمال خیلی زیاد یک ایرادی توی نصب پکیج و رادیاتورهاتون هست.
احتمال زیاد نصاب پکیج یک اشتباه خیلی ساده رو انجام داده و به خاطر همینه که خانو‌متون میگه ما 3 ساله زمستون‌ها داریم اذیت میشیم.

رفتم سراغ دستگاه و شروع کردم اتصالات پکیج رو کنترل کردن و اون فوت کوزه‌گری که گفتم رو زدم و بعدش که پکیج رو تست گرفتم. این دفعه آقای خونه گفت: چقدر خوب شد رادیاتورهامون. داغ داغ شد.

آخر سر هم یه سوال ازم پرسید: هزینه تعمیر پکیج با مالک است یا مستاجر؟ میشه راهنماییم کنید که بدونم من باید هزینه رو بدم یا مالک. من هم بهش پیشنهاد دادم که وارد بخش وبلاگ سایت زودبیا تعمیرکار بشه و مقاله مربوط به سوالش رو بخونه.چون کامل توضیح دادم موارد رو.

آخر سر هم گفت:ای کاش زودتر زنگ میزدیم به شما. ما 3 ساله که زمستون‌ها توی سرما هستیم. خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه.

برای اینکه بدونید ترفند کار چی بوده میتونید وارد سایت زودبیا تعمیرکار بشید و با مهندس فتحی تماس بگیرد و راه حل رو ازش بپرسید.

https://zodbia.com/



تعمیرکار پکیجشماره تعمیرکار پکیجنمایندگی بوتانپکیج تهرانپارسآموزش تعمیر پکیج
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید