ویرگول
ورودثبت نام
Fatima Mohajeri
Fatima Mohajeri
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

اما من فقط دنبال تقویم محتوایی بودم که این سایت رو دیدم!!!

 erfan.agency
erfan.agency


سال که جدید می‌شه، مارکترا اول تقویم محتوایی‌شون رو نو می‌کنن. یه روز، در حالی که داشتم دنبال یه تقویم محتوایی 1403 که کامل باشه و همه مناسبت‌های ایرانی و جهانی رو داشته باشه می‌گشتم، همینطوری رندوم یه سایتی رو باز کردم و اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد، طراحی سایت خلاقانه و متفاوتش بود؛ ولی من فقط می‌خواستم فایل تقویم محتوایی رو دانلود کنم، اما خب نشد!!!

محتوا و طراحی سایت به قدری برای من جذاب بود که گفتم یه گشتی توی سایت بزنم، حالا تقویم محتوایی رو هم دانلود می‌کنم، جای دوری نمی‌ره!!!! یکی از صفحه‌ها، یه سری اطلاعات درباره پنل پیامکی و تاثیر اون در تبلیغات و رشد کسب و کارها بود که تا قبل از خوندن‌شون، حتی فکرشم نمی‌کردم و کاملا قانع شدم که تبلیغات پیامکی، ارزون‌ترین و در عین حال، پر بازده ترین نوع تبلیغات هستن.

شغل ما مارکترا به کسب و کارها گره خورده و باید هوای همو داشته باشیم دیگه؛ این فقط یه جمله نیست چون عرفان سعیدی، یه حرکت فوق العاده رو شروع کرده و برای بیزینس‌های نوپا، تبلیغات پیامکی رایگان انجام می‌ده تا بتونه اونها رو یه قدم جلوتر ببره، این ینی یه تیر و دو نشون!!!

هم کسب و کارهای نوپا که یکبار تجربه تبلیغات پیامکی رایگان را داشتند و بازدهی اون رو توی کسب و کارشون دیدن تبدیل به مشتری وفادار می‌شن، هم یه حرکت انسان دوستانه و مثبت برای رشد کسب و کارها انجام داده.

حالا تا اینجا اینا رو گفتم که چه نکته‌ای رو بهتون بگم؟ اگه خودتون یا اطرافیانتون، یه کسب و کار نوپا دارید، حتما از این فرصت استفاده کنید و مورد بعدی که خیلی مهمتره!!!

اگه دنبال کاملترین تقویم محتوایی 1403 هستید، به من اعتماد کنید چون کلی سرچ کردم و فایل‌های تقویم محتوایی رو با هم مقایسه کردم که با خیال راحت، بتونم باهاش برنامه ریزی محتوایی انجام بدم. پس اینو با اطمینان می‌گم که تقویم مناسبت‌‌های 1043 سایت عرفان سعیدی، کاملترین تقویم محتواییه!!

من که برنامه ریزی محتوایی‌‌ام رو انجام دادم و از سرویس پنل پیامکی که قیمت مناسب‌تری نسبت به پنل‌های دیگه داشت هم استفاده کردم؛ اما حس کردم معرفی وبسایت عرفان سعیدی، کوچک‌ترین کاری هست که می‌تونم در مقابل این تقویم محتوایی کاملا رایگان و اطلاعات فوق‌العاده‌ای که در مورد بازاریابی آفلاین و تبلیغات پیامکی کسب کردم، انجام بدم.

راستی، اگه خواستید وارد سایت عرفان سعیدی بشید، کافیه سرچ کنید "تقویم محتوایی 1403" و روی لینک اول کلیک کنید.

تقویم محتواییعرفان سعیدیپنل پیامکیبازاریابی پیامکیسوشال مدیا مارکتینگ
زندگی، پر از عَطفیاته. در مسیر یادگیری بازاریابی محتوایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید