ویرگول
ورودثبت نام
دکتر فلفل
دکتر فلفل
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سربازی و مدیریت در بحران: این قسمت روح لند

سلام، من دارم میرم سربازی و خب ‍۱ آبان اعزامم هست و شرایط به شکلی هست که از کنترل خارج شده

بخش زیادی از پروژه های من مونده و دارم سعی میکنم دونه به دونه پروژه ها رو ببندم


اخیرا رو پروژه ای کار میکردم که یک دنیای جدید برای بازی کردن بود و متاسفانه به دلیل شرایط ویژه سربازی این پروژه با تمام آرزو هایی که براش دارم قابل لانچ نیست

پس رفتم سراغ یک روش بهتر تا بتونم تا ۱ آبان پروژه رو اماده کنم روح لند قرار هست یک پلتفرم برای سرگرمی و بازی گروهی باشه و بخش زیادی از روح لند بر مفهوم چت و کاربران میچرخه

و از همه مهم تر این هست که برای بازی های آنلاین به شکل واقعی (عدم استفاده از ربات و ...) ما نیاز به فضایی از کاربران مشتاق داریم و خب منم تصمیم گرفتم پروژه رو به تیکه های کوچیک تر بشکنم

با اینکار قرار شد این پروژه رو من به شکلی قابل لانچ در بیارم که دوستان و بخش کوچیکی از جامعه اطرافم بتونند به شکل یک چت روم / پیام رسان ازش استفاده کنند و اینطوری بود که رسیدیم به روح لند دنیایی با روح برای گفتگو کردن


در این نسخه همه چیز عملا حذف شد و امکاناتی مثل اتاق ها، چت کردن و اکسپلور جایگزین شد

در نسخه ای که در پایان ماه لانچ میشه ما یک فضا برای چت کردن و ویس دادن و گفتگوی صوتی داریم و اتاق ها تحت مدیریت تیم مدیریت روح لند بدون حضور من خواهد بود


خلاصه که امیدوارم بتونیم با این نسخه کاربران اولیه ای رو جذب پلتفرم چت بکنیم و در فاز های بعدی با باز کردن بازی مافیا که نیاز به مدیریت دقیق تر و تیم پشت صحنه ای با حضور یک برنامه نویس بک اند داره بتونیم نسخه خوبی رو به شما بدیم


روح لند به زودی ...

روح لند
من محمد جواد یاحقی هستم، برنامه نویس و تهیه کننده بازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید