ویرگول
ورودثبت نام
sara abd
sara abd
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

پادکست عشق

امروز یه پادکست فوق العاده گوش دادم ، انقدر تاثیر گذار بود که خیلی جاهاش ناخودآگاه بغض کردم ، نمی دونم دلیل بغضم دقیقا چی بود ولی جملاتش رو با جون دلم می فهمیدم و درک می کردم و احتمالا یاد روزایی منو می نداخت که می شد درست کرد و نکرد ( البته که وقتی فک می کنم بهش می دیدم دیر یا زود از هم می پاچید چون احتمالا من به یه آدم گوشه گیر و افسرده تبدیل می شدم و اون این آدمی که می ساخت رو بعدا دوست نمی داشت!!)

خب فک کنم اگر برای کسایی که تو دل یه رابطه هستن یا بعدا می خوان برن تو رابطه ای که قصدشون ساختن اون رابطه است ، شنیدن پادکست عشق رادیو راه از اوجب واجباته.

پ ن : ماهیت عشق بی توقعی و تغییره به نظرم ، تبدیلت می کنه به صبور ترین و از خود گذشته ترین آدم روی زمین ، انقدری با اونی که هستی فرق خواهی کرد که خودتم متعجب می شی .

پ ن 2: اگه گوش دادینش بهم بگین از بین لایه های مه با چند تاش دست و پنجه نرم می کنن؟

پادکستمجتبی شکوریرادیو راهعشقرابطه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید