ویرگول
ورودثبت نام
فريدون رحیمی
فريدون رحیمی
خواندن ۱ دقیقه·۲۳ روز پیش

تفاوت تحلیلگر و تریدر در چیست؟

سلام و درود عزیزان من
یکی از سوالاتی که خیلی از عزیزان میپرسن اینه که ما باید تحلیلگر خوبی باشیم یا تریدر خوبی باشیم؟
واقعیتش اینه که اکثریت این جمله رو میگن:
تریدری حرفه ای هست که تحلیلگر خوبی باشه!
در ظاهر این جمله صحیح هست ولی اگر بشکافیم قضیرو متوجه این موضوع میشیم
که تریدرهایی هستن با روش های مختلف و اندیکاتور ها ترید میزنن ولی مثلا سبک پرایس اکشن در حد این بلدن که بگن کجا بیشترین نقطه برخورد هست اونجارو مقاومت یا حمایت در نظر میگیرن!
منظورم این که حتما تحلیلگر حرفه ای تریدر موفقی نیست و همچنین برعکس

یک مثال بزنم تا قضیه کاملا شفاف بشه1
فرض کنید شما انتظار دارید قیمت از 100 دلار ریزش کنه تا 90 دلار
تحلیل کردید در واقع با هر سبک و روشی
قیمت میرسه به 90 دلار
تحلیل شما درست بوده
ولی آیا سود کردید؟
اگر پوزیشن شورت باز میکردید با سود کلوز میکردید!
ممکن بود بیاد یک شدوی خیلی کوچک به 100.1 دلار بزنه و استاپ شما تاچ بشه بعد بیاد شارپ بریزه تا 90 دلار
پس متوجه شدیم هر تحلیلگر حرفه ای تریدر موفقی نیست
در نتیجه پیشنهاد میکنم هر چقدر که میتونید عملتون را در این زمینه افزایش بدید
من شخصا درحال تحقیق در مورد سبک های معاملاتی هستم
و با ترکیب آنها به سبک ERTM رسیدم
خداراشکر تا الان وین ریت 80 درصدداشته و من راضیم(در کانال تلگرامیFR051 قابل مشاهده هست!)
خودش یک موفقیت محسوب میشه
اگردوست داشتید این سبک یاد بگیرید
میتوانید همین الان ثبت نام کنید!
از کجا؟
از سایت

WWW.BABYBEAR.IR
نکته:در کامنت ها لینک صفحه ی ثبت نام میزارم براتون

تریدرتحلیلگرسبک ertm
پولدار شدن سخته، ولی قبولی اینکه تو هم میتونی پولدار بشی سخت تره!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید